دستگاه ریموت پلی پلی استیشن پورتال در سال 2023 عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، چند ماه پیش سونی خبر از ساخت دستگاهی داد که با نام رمز Project Q شناخته می شد و قرار بود بازی های پلی استیشن 5 را به وسیله بازی از راه دور (ریموت پلی) اجرا کند. اکنون سونی نام اصلی این دستگاه یعنی پلی استیشن پورتال (PlayStation Portal) و دیگر جزئیات آن را اعلام نموده است. بعلاوه سونی دو محصول دیگر را معرفی کرد که شامل ایرباد پلی استیشن و مدل نو هدست پلی استیشن می گردد که با این دستگاه هم سازگاری دارند.

دستگاه ریموت پلی پلی استیشن پورتال در سال 2023 عرضه خواهد شد

پلی استیشن پورتال قرار است با قیمت 199.99 دلار/ 219.99 یورو/ 199.99 پوند/ 29,980 ین در تاریخ نامشخصی در سال 2023 عرضه گردد. در پایین جزئیات بیشتری از هرکدام از این دستگاه ها بیان خواهیم کرد.

PlayStation Portal

دستگاه ریموت پلی پلی استیشن پورتال، تجربه بازی کردن با پلی استیشن 5 را به کف دست شما می آورد. از جمله ویژگی های کلیدی کنترلر بی سیم دوال سنس می توان به ماشه های تطبیق پذیر (آداپتیو تریگر) و بازخورد لمسی (هپتیک فیدبک) اشاره نمود. صفحه نمایش 8 اینچی LCD با رزولوشن 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه، تجربه بصری بسیار خوبی را ارائه می دهد که از بازی های باکیفیتی که به وسیله توسعه دهندگان مطرح جهان ساخته شده اند، انتظار می رود.

پلی استیشن پورتال دستگاهی عالی برای گیمرها در خانواده هایی است که ممکن است احتیاج داشته باشند تلویزیون اتاق نشیمن خود را به اشتراک بگذارند یا صرفاً بخواهند بازی های پلی استیشن 5 خود را در اتاق دیگری در خانه اجرا نمایند یا وقتی حوصله نشستن پای کنسول را ندارد، با این دستگاه قابل حمل به تجربه بازی بپردازند. پلی استیشن پورتال به وسیله Wi-Fi یا اتصالات دیگر به صورت مستقیم به پلی استیشن 5 شما متصل می گردد و می تواند بازی های شما را روی این دستگاه اجرا کند. ظاهراً اگر خارج از خانه هم بخواهید با استفاده از این دستگاه به تجربه بازی بپردازید، می توانید با Wi-Fi این کار را انجام دهید اما در آن شرایط به اتصال قدرتمندتری احتیاج دارید. پلی استیشن پورتال می تواند بازی های پشتیبانی شده روی کنسول پلی استیشن 5 شما را اجرا کند و از کنترلر دوال سنس و قابلیت هایش هم استفاده کند. بعلاوه این دستگاه شامل یک جک 3.5 میلی متری صدا برای هدست های باسیم است. بازی های پلی اسیتشن وی آر 2 که به هدست احتیاج دارند و بازی هایی که به وسیله فضای ابری پلی استیشن پلاس استریم می شوند، در این دستگاه پشتیبانی نمی شوند که می تواند یک نکته منفی برای آن باشد.

طبق گفته افرادی که این دستگاه را تست نموده اند، سونی ادعا نموده که قصد مدت زمان باتری این دستگاه قابل حمل مشابه مدت زمان باتری دوال سنس باشد. پلی استیشن پورتال با قیمت 200 دلار در سال 2023 عرضه خواهد شد.

سخت افزارهای صوتی - Pulse Elite و Pulse Explore

از دیگر سخت افزارهای تازهی که سونی می خواهد تا انتها سال 2023 عرضه کند، می توان به هدست بی سیم Pulse Elite (پالس الیت) و ایربادهای بی سیم Pulse Explore (پالس اکسپلور) اشاره نمود که اولین دستگاه های صوتی پلی استیشن هستند که از درایورهای مغناطیسی مسطح با طراحی سفارشی برای تجربه شنیداری در سطح صوتی که معمولاً در هدفون های پریمیوم برای مهندسان حرفه ای صدا یافت می گردد استفاده می نمایند. قیمت هدست Pulse Elite و ایرباد Pulse Explore به ترتیب 150 و 200 دلار است.

دو هدست پالس الیت هم پالس اکسپلور می توانند مستقیماً به وسیله فناوری تازهی به نام پلی استیشن لینک (PlayStation Link) به دستگاه قابل حمل پلی استیشن پورتال وصل شوند. پلی استیشن لینک فن آوری صوتی بی سیم تازه پلی استیشن است که برای ارائه تاخیر کم، صدای بدون اتلاف و تعویض آسان بین چندین میزبان پلی استیشن لینک مانند پلی استیشن 5 با آداپتور USB و پلی استیشن پورتال طراحی شده است. این دستگاه ها بعلاوه قادر خواهند بود به طور همزمان به وسیله آداپتور USB و یک دستگاه تحت پشتیبانی بلوتوث، مانند یک تلفن همراه، به وسیله بلوتوث به یک دستگاه تحت پشتیبانی پلی استیشن لینک متصل شوند. به این شکل، در حین بازی با پلی استیشن 5، کاربران می توانند به یک تماس پاسخ دهند و آن را به وسیله همان هدست یا ایرباد بشنوند.

منبع: PlayStation

منبع: دیجیکالا مگ

به "دستگاه ریموت پلی پلی استیشن پورتال در سال 2023 عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه ریموت پلی پلی استیشن پورتال در سال 2023 عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید