دانلود قسمت 12 سریال رهایم کن نسخه کامل (رهایم کن قسمت 12 دوازدهم) با حجم نیم بها

به گزارش وبلاگ کلشی ها، دانلود قسمت 12 سریال رهایم کن با حجم نیم بها در ادامه مطلب؛ دانلود رهایم کن قسمت 12، دانلود قسمت دوازدهم سریال رهایم کن، خرید قانونی قسمت 12 سریال رهایم کن، دانلود قسمت نو سریال رهایم کن قسمت 12 در ادامه مطلب امکانپذیر است.

دانلود قسمت 12 سریال رهایم کن نسخه کامل (رهایم کن قسمت 12 دوازدهم) با حجم نیم بها

قسمت 12 سریال رهایم کن قسمت دوازدهم در روز 15 اردیبهشت ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود سریال رهایم کن قسمت 12 در ادامه با ما همراه باشید. پیشنهاد می کنیم این اپیزود از این سریال عاشقانه را از دست ندهید چرا که اتفاقات غیرمنتظره ای رخ می دهد.

********************************

برای دانلود قسمت دوازدهم سریال رهایم کن روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 12 سریال رهایم کن

********************************

درباره قسمت 12 سریال رهایم کن

قسمت 12 سریال رهایم کن ساخته شهرام شاه حسینی منتشر شد. پیش از آنالیز و دانلود قسمت دوازدهم سریال رهایم کن بد نیست نگاهی بیندازیم به آنچه تا به امروز در این سریال رخ داده است.

وسواس شهرام شاه حسینی در فضاسازی ، طراحی و رنگ آمیزی صحنه ها بیش از همواره در این سریال خودنمایی می نماید. به جز حضور بازیگران محبوب و سرشناس، موضوع درام و داستان هیجان انگیز این سریال امتیاز قابل توجه دیگری برای رهایم کن به شمار می آید.

سریال رهایم کن یک درامِ عاشقانه تاریخی است و داستان دو برادر به نام های هاتف و حاتم را روایت می نماید که درگیر ماجرایی عاشقانه و پیچیده می شوند. داستان سریال در فضای دهه 50 روایت می گردد؛ درامی با درون مایه های عاشقانه که داستانش حول خاندان نایب سرخی ها می گذرد و داستانک های پیوسته به هم پیوند می خورد. در واقع هر یک از اعضای این خانواده، قصه جداگانه خود را دارد که در کلیت درام به هم گره خورده و از مجموعه خرده داستان ها، روایت کلی و کلان شکل می گیرد.

برای دانلود قسمت 12 رهایم کن روی لینک دانلود در ابتدای صفحه کلیک نموده و کیفیت دلخواه خود را با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

عوامل و بازیگران سریال رهایم کن

  • بازیگران: محسن تنابنده، هوتن صبور، هدی زین العابدین، یوسف تیموری، آزاده صمدی، حسن معجونی، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی
  • کارگردان: شهرام شاه حسینی
  • تهیه کننده: مجید مولایی
  • نویسندگان: سینا شفیعی، سجاد ابوالحسنی
  • تدوین: عماد خدابخش
  • مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی
  • طراح صحنه: سهیل دانش اشراقی
  • مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی
  • آهنگساز: بامداد افشار

زمان پخش قسمت دوازدهم رهایم کن 12

اگر سوالاتی از قبیل قسمت 12 سریال رهایم کن کی پخش می گردد یا قسمت 12 رهایم کن را از کجا ببینیم در فکر تان نقش بسته، در پاسخ باید گفت که قسمت 12 سریال رهایم کن در روز آدینه 15 اردیبهشت ماه در شبکه نمایش خانگی و سایت هایی چون فیلیمو و سریالینو منتشر می گردد. برای دانلود و تماشای این قسمت روی لینک ابتدای صفحه کلیک نموده و آن را در کیفیت دلخواه دانلود نمایید.

لازم به ذکر است علاوه بر این قسمت، می توانید با مراجعه به سایت سریالینو، نسخه کامل هر کدام از قسمت های سریال رهایم کن (قسمت 1 تا 12) که مدنظر دارید را با ترافیک نیم بها و با سرعت بسیار بالا دریافت نمایید.

دانلود قسمت 3 سریال سیاه چاله

علاوه بر سریال رهایم کن، سریال های بسیار مجذوب کننده و پرطرفدار دیگری در شبکه نمایش خانگی در حال پخش هستند. مجموعه هایی از جمله آکتور، سیاه چاله، سرگیجه، نیوکمپ، منتالیست، مهمونی، ناتو و ...

شما می توانید برای دانلود سریال و فیلم مدنظر خود از میان این سریال ها و ده ها فیلم و سریال مجذوب کننده دیگر به سریالینو مراجعه نمایید و فیلم یا سریال مدنظر خود را با ترافیک نیم بها، لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید.

سریال کمدی سیاه چاله یکی دیگر از سریال های پربیننده و مجذوب کننده است که حضور بازیگران نام آشنایی چون الناز حبیبی، حسن پورشیرازی، مهران احمدی و ژاله صامتی و چندین و چند چهره دیگر، مجذوب کنندهیت آن را دو چندان نموده است. برای دانلود قسمت نو این سریال (و بعلاوه قسمت های قبلی) روی لینک زیر کلیک کنید.

********************************

برای دانلود قسمت سوم سریال سیاه چاله روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 3 سریال سیاه چاله

********************************

منبع: همشهری آنلاین

به "دانلود قسمت 12 سریال رهایم کن نسخه کامل (رهایم کن قسمت 12 دوازدهم) با حجم نیم بها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود قسمت 12 سریال رهایم کن نسخه کامل (رهایم کن قسمت 12 دوازدهم) با حجم نیم بها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید