آل پاچینو بازیگر فیلم جانی دپ شد ، جزئیاتی درباره فیلم مودی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، آل پاچینو در فیلم زندگینامه ای مودیلیانی به کارگردانی جانی دپ بازی خواهد نمود.

آل پاچینو بازیگر فیلم جانی دپ شد ، جزئیاتی درباره فیلم مودی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، فیلم زندگینامه ای آمادئو مودیلیانی که جانی دپ کارگردان آن خواهد بود با بازی ال پاچینو شکل می گیرد. ریکاردو اسکامارسیو و پی یر نینی هم بازیگران فیلم هستند.

این فیلم با تمرکز بر زندگی نقاش ایتالیایی آمادئو مودیلیانی که نزد دوستانش به عنوان مودی شناخته می شد و بر مبنای فیلمنامه یرزی و مری کرومولوفسکی که با اقتباس از نمایشنامه ای با عنوان مودیلیانی نوشته دنیس مک اینتایر نوشته شده، ساخته می گردد.

در این فیلم 2 روز از زندگی نقاش در سال 1916 در پاریس تصویر می گردد و در خلاصه آن آمده است: مودی که در حال فرار از پلیس است، می خواهد حرفه اش و شهر را ترک کند. موریس اوتریلو هنرمند فرانسوی، چیم ساوتین بلاروس و محبوب انگلیسی وی بئاتریس هستینگز نیز او را همراهی می نمایند. مودی از دوست لهستانی اش لئوپولد زبورفسکی که دلال آثر هنری است مشاوره می خواهد و همه به هم ریختگی وقتی به اوج خود می رسد که با مجموعه داری روبه رو می گردد که می تواند زندگی اش را تغییر دهد.

اسکامارسیو در این فیلم نقش مودیلیانی را ایفا می نماید و نینی در نقش موریس اوتریلو ظاهر می گردد. ال پاچینو که پیش از این با دپ در فیلم دانی براسکو هم بازی بوده در نقش مجموعه دار هنری جلوی دوربین می رود.

فراوری این فیلم پاییز سال جاری در بوداپست انجام می گردد و ال پاچینو و بری نویدی از تهیه نمایندگان فیلم خواهند بود.

در حالی که فیلم ژان دو باری با بازی دپ هفته آینده جشنواره کن را افتتاح خواهد نمود، مودی در همین جشنواره به خریداران ارایه می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آل پاچینو بازیگر فیلم جانی دپ شد ، جزئیاتی درباره فیلم مودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل پاچینو بازیگر فیلم جانی دپ شد ، جزئیاتی درباره فیلم مودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید