خرید فیزیکی انواع کالا با فناوری هوش مصنوعی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، شیوع ویروس کرونا مراجعه به فروشگاه ها برای خرید فیزیکی را خطرناک نموده، اما دو فناوری هوش مصنوعی و واقعیت افزوده به حل این مشکل یاری می نمایند.

خرید فیزیکی انواع کالا با فناوری هوش مصنوعی

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از زد دی نت، یک شرکت استرالیایی به نام کی مارت از راه اندازی یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی و واقعیت افزوده با همکاری اوراکل و شرکت ولیس برای تسهیل خرید آنلاین انواع کالا در منزل خبر داده است. پلتفرم یادشده به خریداران امکان می دهد تا ویژگی های کالای مدنظر برای خرید را از راه دور به طور دقیق درک نمایند و از تناسب آن با نیازهایشان مطمئن شوند.

این پلتفرم که کی بات نام دارد مشاهده سه بعدی کالاها در ابعاد واقعی را به صورت مجازی ممکن می نماید و جانمایی دقیق آنها در محل استفاده را تسهیل می نماید. اطلاع از ابعاد هر کالا، ویژگی های آنها و امکان مطالعه نظرات و توصیه های دیگر افراد و آنالیز محصولات مرتبط از جمله قابلیت های پلتفرم کی بات است.

این پلتفرم با بیشتر هدست های واقعیت افزوده مبتنی بر تولیدات اپل و اندروید سازگار است و با هدست های شرکت اوراکل نیز هماهنگی دارد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند به نشانی klabs.com.au مراجعه نمایند.

منبع: اقتصاد ایران

به "خرید فیزیکی انواع کالا با فناوری هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید فیزیکی انواع کالا با فناوری هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید