خبرنگاران پاکستان سفرهای ظریف به این کشور را حاکی از روابط عالی با ایران دانست

به گزارش وبلاگ کلشی ها، اسلام آباد - خبرنگاران - وزیر امور خارجه پاکستان در مجلس این کشور گفت: سفرهای اخیر محمدجواد ظریف به اسلام آباد بیانگر روابط عالی پاکستان با جمهوری اسلامی ایران است.

خبرنگاران پاکستان سفرهای ظریف به این کشور را حاکی از روابط عالی با ایران دانست

به گزارش وبلاگ کلشی ها به نقل از منابع رسمی پاکستان، شاه محمود قریشی روز دوشنبه در نشست مجلس این کشور به پرسش نمایندگان درباره سطح فعلی روابط پاکستان با همسایگان و کشورهای حوزه خلیج فارس پاسخ و سیاست های کلی دولت را تبیین کرد.

قریشی گفت: پاکستان از روابط بسیار خوبی با تمامی همسایگان از جمله جمهوری اسلامی ایران برخوردار است اما در بحث هند، تنش ها با این کشور ادامه دارد.

وی افزود: مناسبات پاکستان با تمامی کشورها و همسایگان به جز هند در سطح خوبی قرار گرفته است هرچند اسلام آباد خواهان روابط عادی با دهلی نو است اما پاکستان حاضر به مصالحه بر مساله کشمیر نخواهد بود.

شاه محمود قریشی گفت: ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران (طی کمتر از سه سال اخیر و از زمان آغاز کار دولت فعلی پاکستان) چهار مرتبه سفر رسمی به اسلام آباد داشته است که بیانگر روابط خوب ما با این کشور همسایه است.

ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بیست و یکم آبانماه امسال طی سفر به اسلام آباد و در دیدارهای مهم خود با رهبران سیاسی و نظامی پاکستان بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همه جانبه مناسبات با همسایه شرقی پاکستان را ابراز داشت.

وزیر خارجه کشورمان در جریان چهارمین سفر اخیرش به پاکستان با نخست وزیر، وزیر خارجه و فرمانده ارتش این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

ظریف از زمان آغاز دولت فعلی تا به امروز 10 بار در مقام وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به پاکستان سفر کرده و سفر آبانماه گذشته وی نیز یازدهمین دیدار او از همسایه شرقی محسوب می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پاکستان سفرهای ظریف به این کشور را حاکی از روابط عالی با ایران دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پاکستان سفرهای ظریف به این کشور را حاکی از روابط عالی با ایران دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید