خبرنگاران درب باشگاه های ورزشی زنجان تا سرانجام اردیبهشت بسته خواهد بود

به گزارش وبلاگ کلشی ها، زنجان - خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: درب باشگاه های ورزشی این استان تا خاتمه اردیبهشت ماه همچنان بسته خواهد بود.

خبرنگاران درب باشگاه های ورزشی زنجان تا سرانجام اردیبهشت بسته خواهد بود

علی خلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ کلشی ها اضافه کرد: در راستای بازگشایی درب باشگاه های ورزشی اعم از دولتی و خصوصی، منتظر تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و همچنین سیاست ها و دستورات ابلاغی از سوی دولت هستیم.

وی با بیان اینکه باشگاه های ورزشی به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و مربیان و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا بسته شدند و چاره ای جز این نبود، گفت: این اداره کل در مورد معرفی و ارایه تسهیلات بانکی به آن دسته از باشگاه های ورزشی که در این ایام دچار ضرر و زیان شده اند منتظر بخشنامه ابلاغی از سوی شورای هماهنگی بانک ها است.

خلیلی با بیان اینکه اقساط وام (اسفند تا خاتمه اردیبهشت ماه) باشگاه های ورزشی به بانک ها نیز به مدت سه ماه به تعویق افتاده است، توضیح داد: در زمان حاضر استان زنجان از وجود 361 باشگاه ورزشی خصوصی، 270 مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، 148 خانه ورزش روستایی و 133 مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان ها، بهره مند است.

وی اظهار داشت: برابر مصوبه قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل و دستورالعمل ابلاغی، از اسفند ماه سال 98 هرگونه فعالیت ورزشی گروهی و تجمعی و برگزاری رقابت ها در این استان تا فروکش کردن این بیماری منحوس لغو شد و این تصمیم تا ریشه کن شدن بیماری ویروس کرونا به قوت خود باقی است.

خلیلی، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بر اساس این مصوبه از پنجم اسفند ماه 98 فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی اعم از دولتی و خصوصی را به خاطر حفظ سلامت و تندرستی فعالان عرصه ورزش و کاهش دغدغه و نگرانی های مردم و خانواده ها، ممنوع اظهار داشت و این شرایط تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت.

در زمان حاضر تعداد ورزشکاران مرد و زن سازمان یافته و تحت پوشش بیمه ورزشی استان زنجان قریب 55 هزار نفر است که در رشته های مختلف فعال هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران درب باشگاه های ورزشی زنجان تا سرانجام اردیبهشت بسته خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درب باشگاه های ورزشی زنجان تا سرانجام اردیبهشت بسته خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید