توضیحات روحانی در مورد حقوق کارمندان و کارگران

به گزارش وبلاگ کلشی ها، رئیس جمهوری با بیان اینکه در بخش اقتصادی با وجود بیشترین فشارهای دشمن موفقیت های بزرگی به دست آمده است، گفت: برای اولین بار در تاریخ ایران بودجه بدون نفت را پشت سر گذاشتیم. سال 98 سال اداره کشور بدون اتکا به نفت و به خصوص در بخش جاری بود.

توضیحات روحانی در مورد حقوق کارمندان و کارگران

به گزارش وبلاگ کلشی ها به نقل از ایسنا، حسن روحانی خاطرنشان کرد: در این سال برای مردم مشکلاتی پیش آمد، اما قهرمانان اقتصادی ما توانستند ثبات و ارامش نسبی را در اقتصاد به وجود آورند. ما از تورم نقطه به نقطه 52 درصد به 25 درصد رسیدیم. آمار 9 ماهه اول 98 می گوید فرایند رشد اقتصادی مثبت بوده است. آمار سه ماهه سوم 98 هم بیان می کند رشد اقتصاد با نفت و بدون نفت مثبت است که این برای تاریخ ما بسیار اهمیت دارد.

روحانی با بیان اینکه نگذاشتیم حقوق کارمندان و بازنشستگان یک روز به تاخیر بیافتد، خاطرنشان کرد: برای سال 98 حقوق کارمندان را 20 درصد افزایش دادیم. برای کارگران وضع بهتر بود و برای سال آینده افزایش حقوق کارمندان و کارگران را پیش بینی کرده ایم. در حد توان تلاش کردم فشار اقتصادی را از مردم کم کنم. یک بسته حمایتی نیز برای 60 میلیون در نظر گرفته و از آبان پرداخت کردیم که سال آینده آن را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان این که امسال حوادثی داشتیم که در تاریخ ما بی نظیر یا کم نظیر بود، گفت: سیل 35 هزار میلیارد تومان به ما خسارت زد، هر چند دریاچه ها و سفره های زیرزمینی ما را پر کرد و تولید برق ما هم بهتر شد. ما امسال 80 هزار خانه آسیب دیده در سیل را مرمت کردیم و 30 هزار خانه را هم احداث کردیم.

متن کامل سخنان رئیس جمهوری را از { اینجا } بخوانید.

منبع: همشهری آنلاین

به "توضیحات روحانی در مورد حقوق کارمندان و کارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات روحانی در مورد حقوق کارمندان و کارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید