تصمیمات رفیق اسکوچیچ برای تراکتور!

به گزارش وبلاگ کلشی ها، خبرنگاران ورزشی: تراکتور در پی تقویت تیمش و کسب نتایج بهتر است.

تصمیمات رفیق اسکوچیچ برای تراکتور!

تراکتور در انتها هفته 9 لیگ برتر با 8 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است. تراکتور در هفته دهم لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان است. در حال حاضر راهنمایی تراکتور به عهده سولدو سرمربی کروات تراکتور است. سرمربی تراکتور از زمان حضورش در ایران، 2 شکست، 2 تساوی و یک برد کسب نموده است. طرفداران تراکتور از نتایج تیم محبوبشان در فصل بیست و یکم لیگ برتر رضایت ندارند.

به گزارش وبلاگ کلشی ها ورزشی، تراکتور در 9 بازی لیگ بیست و یکم متحمل 5 شکست شده است. در فصل جاری آنقدر نتایج برای پرشورها بد پیش رفت که آنها ناچار به تغییر مدیر و سرمربی شدند.

این در حالی است که به خاطر مسائل اقتصادی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی، در ابتدای فصل پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور بسته بود. در چنین شرایطی حفظ ستاره های پرشورها غیر ممکن بود و آنها در حال حاضر با کمبود بازیکن روبرو هستند. از جمله بازیکنان جدا شده می توان به مسعود شجاعی، اشکان دژاگه میثم تیموری، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری و...اشاره نمود.

در چنین شرایطی روز 21 آبان ماه امسال، سولدو به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شد. جانشین کریمی از بازی هفته پنجم مقابل سپاهان روی نیمکت تراکتور نشست. هر چند در ابتدا شرایط برای سولدو خوب پیش رفت اما رفته رفته کار برای آنها سخت شد. شاگردان سولدو در دو بازی حساس هفته هشتم و نهم مقابل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان شکست خوردند. شکست 3 بر 2 مقابل مس رفسنجان، قطعاً مورد رضایت پرشورها نیست.

صحبت های سولدو بعد از عقد قرارداد با تراکتور

با نگاهی به صحبت های سولدو در نشست های خبری کاملاً معین است که او از شرایط تیمش راضی نیست و قصد تقویت تیمش را دارد. سرمربی کروات تراکتور پیش از این اعلام نموده که از اسکوچیچ(سرمربی کروات تیم ملی) برای آمدنش به ایران مشورت گرفته و شناخت مختصری درباره شرایط و بازیکنان تراکتور از او گرفته است. او حتی درباره دیدار با اسکوچیچ در اصفهان اظهار خوشحالی کرد.

در صورتی که مشکل پنجره نقل و انتقالاتی این تیم حل گردد، سرمربی تراکتور در پی عقد قرارداد با یک بازیکن کروات است. از سوی دیگر مدیران پرشورها، رضا قوچان نژاد را هم به سرمربی تیم خود پیشنهاد دادند تا در صورت تایید او، با این بازیکن مذاکره نمایند.

منبع: رکنا

به "تصمیمات رفیق اسکوچیچ برای تراکتور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات رفیق اسکوچیچ برای تراکتور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید