تصاویر مجذوب کننده خودروی تازه ایرانی که جایگزین 206 می گردد ، قیمت و ویژگی های مهم تی اف 21

به گزارش وبلاگ کلشی ها، مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به رونمایی از خودرو نو تی اف 21 در خصوص قیمت این خودرو گفت: خودرو تی اف 21 در رده قیمتی پایین واقع شده است و احتمالا جایگزین 206 خواهد شد.

تصاویر مجذوب کننده خودروی تازه ایرانی که جایگزین 206 می گردد ، قیمت و ویژگی های مهم تی اف 21

به گزارش وبلاگ کلشی ها، مهدی خطیبی امروز در مراسم رونمایی از دومین محصول نو ایران خودرو تحت عنوان پروژه TF21 با اشاره به اینکه در حال حاضر به این نتیجه رسیده ایم که رعایت استانداردها به بهبود کیفیت محصول یاری خواهد نمود، گفت: در حال حاضر مردم از کیفیت خودرو راضی نیستند به همین منظور ایران خودرو 279 پروژه کوتاه مدت و میان مدت را برای بهبود کیفیت در این واحد فراوریی تعریف نموده است.

وی با اعلام اینکه بزرگترین یاری ما برای فراوری محصولات عبور مستقیم بوده است، اضافه کرد: از اول خرداد یا همان 30 شهریورماه خودرو ناقص در ایران خودرو فراوری نشد و ما با خودروی ناقص خداحافظی کردیم. هم اکنون 100 درصد فراوریات کامل است و این موضوع به کاهش 25 درصدی هزینه ها نیز یاری نموده است.

مدیرعامل ایران خودرو توضیح داد: تعریف کردن 279 پروژه باعث شد تا ما بتوانیم به ارتقا و بهبود کیفیت دست پیدا کنیم اما این جهت بی انتها است و ما برای رسیدن به اهداف اصلی فاصله چندانی داریم. ما باید با رعایت استانداردها به دستاوردهای بیشتری دست پیدا کنیم.

خطیبی به کاهش میانه عیوب در خودروهای فراوریی اشاره نمود و گفت: پیش از این این رقم 4.8 درصد بود که خوشبختانه به 2.4 درصد رسیده ایم. حتی براساس برنامه ریزی ها تا انتها سال می خواهیم این رقم را به 1.4 درصد برسانیم.

وی به پروژه TF21که امروز رونمایی شد اشاره نمود و اضافه کرد: در روند فراوری سعی می کنیم تمام استانداردها را رعایت نموده و روند بهبود کیفیت محصولات خود را بهبود ببخشیم. در این محصول 100 درصد قطعات مورد استفاده شده فراوری داخلی است و یک دستاورد مهم برای این شرکت به شمار می آید.

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: خودروی تی اف 21، 113اسب بخار و 143 نیوتن متر گشتاور دارد و مجهز به موتور تیوفایو پلاس است زمان طراحی و فراوری این خودرو 18 ماه بوده است که این موضوع یک رکورد قابل توجه برای این شرکت به شمار میرود.

خطیبی توضیح داد: امسال تا این لحظه 332 هزار دستگاه خودرو در ایران خودرو فراوری شده که نسبت به سال گذشته 108 هزار دستگاه افزایش فراوری را ثبت نموده است. البته 340 هزار دستگاه محصول نیز به دست مشتریان رسیده است.

وی خطاب به رئیس سازمان ملی استاندارد، گفت: از سازمان استاندارد می خواهیم تا برای رعایت استانداردهای اجباری دیدگاه حمایتگرانه داشته باشد البته ما نیز خود را موظف به رعایت استانداردها می دانیم و حتی سختیگرانه تر عمل می کنیم این موضوع را در خودروهای سورن و اریسان اجرایی نموده ایم.

خطیبی در خصوص قیمت خودرو نو تی اف 21 گفت این خودرو در رده قیمتی پایین قرار گرفته است و احتمالا جایگزین 206 خواهد شد.

  • دومین محصول نو ایران خودرو در امسال رونمایی شد
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر مجذوب کننده خودروی تازه ایرانی که جایگزین 206 می گردد ، قیمت و ویژگی های مهم تی اف 21" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر مجذوب کننده خودروی تازه ایرانی که جایگزین 206 می گردد ، قیمت و ویژگی های مهم تی اف 21"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید