تصاویری از زیباترین بنتلی تاریخ ، آماده برای برقی شدن کاملتصاویر خودوری مفهومی لینکلن L100 ، یادآور مدل های کلاسیک و سلطنتی صد سال گذشته

به گزارش وبلاگ کلشی ها، شرکت خودورسازی بنتلی یک مدل کوپه به نام مولینر باتور در هفته خودرو پیل بیچ واقع در مونتری، کالیفرنیا سال جاری رونمایی نموده است.

تصاویری از زیباترین بنتلی تاریخ ، آماده برای برقی شدن کاملتصاویر خودوری مفهومی لینکلن L100 ، یادآور مدل های کلاسیک و سلطنتی صد سال گذشته

به گزارش وبلاگ کلشی ها و به نقل از موتور1، بنتلی باتور به وسیله طراح معروف آندریاس مینت طراحی شده است. بسیاری مینت را به عنوان طراح آئودی E-Tron به یاد می آورند. مینت تا سال 2021 به مدت 25 سال با برندهایی مانند فولکس واگن و آئودی کار می کرد؛ حالا او یک سال است که برای بنتلی کار می نماید. مشابه آئودی E-Tron ، مولینر باتور هم استایل بنتلی را حفظ نموده و منظره یک مدل برقی بنتلی را به نمایش می گذارد. خودورسازی بنتلی در استراتژی خود به نام فراتر از 100، به انگلیسی (Beyond100) در نظر دارد تا سال 2030 خودروهای کامل برقی فراوری کند.

مدل بنتلی مولینر باتور با این حال که در حال حاضر ارائه دهنده منظره مدل های برقی این خودورسازی است، راستا طولانی برای تبدیل شدن به یک مدل کامل برقی را در پیش دارد. در حال حاضر، موتور اصلی آن یک 6.0 لیتری W12 دو توربوی بنتلی است که 710 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. این 710 اسب بخار قدرت بعدا در نوع کامل برقی به 544 کیلووات قدرت تبدیل خواهد شد.

این قدرتمندترین خودرویی است که بنتلی تا به حال ساخته است و بر روی سیستم تعلیق بادی پیشرفته سوار می گردد که بعدا در مدل برقی آن ضد غلتش فعال برقی، دیفرانسیل برقی لغزش محدود و فرمان چهار چرخ هم اضافه می شوند.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر خودوری مفهومی لینکلن L100 | یادآور مدل های کلاسیک و سلطنتی صد سال گذشته

در طراحی داخل، ضمن الهام از فضای داخلی مدل بنتلی بالاکار در سال گذشته، مواد داخلی خود را با مواد به روز شده متناسب با سبک دلخواه هر مشتری و البته با توجه به مسائل محیط زیستی ارائه می دهد. مشتریان حق سه انتخاب از مواد پایدار در طراحی داخل مدل باتور دارند: چرم اسکاتلندی، چرم ایتالیایی و یا جیر مصنوعی دینامیکا گزینه های مطرح پیش روی آنها است.

برای اولین بار کفپوش های خودرو هم از نخ های بازیافتی ساخته شده اند و به جای فیبر کربن، از یک کامپوزیت الیاف طبیعی از منابع پایدار استفاده شده است. برای کسانی که هر چیزی آنها را قانع نمی نماید، بنتلی حتی بعضی اجزای خاص را با پرینت سه بعدی و از جنس طلای 18 عیار ارائه نموده است.

بنتلی تنها 18 نمونه از مولینر باتور را با قیمت گزاف 2.0 میلیون دلار خواهد ساخت و البته از همین حالا بدانید که همه آنها پیش فروش شده اند. فراوری در اوایل سال 2023 آغاز می گردد و انتظار است تا اواخر همان سال به دست مشتریان برسد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویری از زیباترین بنتلی تاریخ ، آماده برای برقی شدن کاملتصاویر خودوری مفهومی لینکلن L100 ، یادآور مدل های کلاسیک و سلطنتی صد سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از زیباترین بنتلی تاریخ ، آماده برای برقی شدن کاملتصاویر خودوری مفهومی لینکلن L100 ، یادآور مدل های کلاسیک و سلطنتی صد سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید