تست : کدام تصویر را انتخاب می کنید ؟!

به گزارش وبلاگ کلشی ها، با توجه به انتخاب تصویر شخصیت خود را بهتر بشناسید.

تست : کدام تصویر را انتخاب می کنید ؟!

تست شخصیت شناسی در انواع مختلف وجود دارد. تست شخصیت شناسی به روانشناسان یاری زیادی می نماید . برای شناخت بهتر خود می توانید تست شخصیت شناسی انجام دهید. کافی بگویید در این تست شخصیت شناسی اول کدام تصویر را انتخاب می کنید ؟ شما با پاسخ دادن به این تست شخصیت شناسی می توانید به شخصیت خود بیشتر پی ببرید.

شخصیت هر فرد فرق دارد، اما شما می توانید چند ویژگی اساسی را تنها با یک تصویر بفهمید. ابتدا هر تصویری را که به سلیقه شما نزدیکتر است انتخاب کنید. به عبارت دیگر، تصویری در اول نگاه بیشتر نظر شما را جلب کرد را انتخاب کنید. ببینید کدام یک از 9 شخصیت اصلی به شما می آید. امروز با ساده ترین تست شخصیت شناسی جهان با شما هستیم.

در صورت انتخاب تصویر شماره 1:

مخالفت در برابر شما غیر ممکن است. شما شخصیتی قوی و شجاع دارید. شما سرشار از اشتیاق و انرژی هستید. این اشتیاق شما یک جنبه تاریک نیز دارد. شما احساس خوبی دارید که سعی می کنید کسی را به درون خود جذب کنید. هر جا که هستید توجه را به خود جلب می کنید. شما فکر عملی دارید، اما در عین حال فردی تندخو هستید.

شما شخصیت مستقلی دارید. شما فردی شاد، فعال و تا حدودی آگاه هستید. دوست دارید همه را از پیروزیت خود آگاه کنید. از آنجایی که شما فردی منطق محور هستید، زندگی را یک بازی استراتژیک می بینید. شما تا حدودی شخصیتی تنها دارید زیرا به کسی جز خودتان اعتماد ندارید. همواره می دانید چگونه خونسردی خود را حفظ کنید. شما یک رهبر متولد شده و یک فرد با ایده های تجاری هستید.

تصویر شماره 3:

شما صادق هستید. شخصیتی بی گناه، اخلاقی و سازگار دارید. شما به سرعت با محیط اطراف خود سازگار می شوید. اگرچه ممکن است در ظاهر خجالتی به نظر بیایید، اما در میان دوستان خود طبیعتی پرحرف دارید. شما فردی با فضیلت هستید و زندگی خود را بر اساس آن ساخته اید. شما حدس های درستی در خصوص مردم می زنید. به همین علت است که اطرافیان شما به گرفتن تایید از شما اهمیت می دهند.

بیشتر بخوانید: سوال پیچیده هوش که فقط افراد بسیار باهوش می توانند حل نمایند

تصویر شماره 4:

شما فردی قابل اعتماد هستید. فردی مهربان و خوش شانس بوده که به مردم اهمیت می دهید. به لطف غرایز ذاتی خود، دوست دارید به مردم یاری کنید. هیچ راهی بهتر از شما برای حفظ اسرار وجود ندارد. به عنوان یک علاقه مند به سازگاری، شما یک میانجی عالی هستید. مردم به خاطر طبیعت خوب شما دوست دارند با شما دوست شوند. شما می دانید چگونه با شخصیت خود به مردم احساس خوبی بدهید.

بیشتر بخوانید: تست هوش با تصاویر: 3 سوال ویژه برای کسانی که باهوشند و معما را دوست دارند

ساده ترین تست شخصیت شناسی جهان؛ تصویر شماره 5:

شما طبیعت باهوشی دارید. شما شخصیتی نجیب، باهوش و خردمند دارید. تو کسی هستی که راضی کردنش همواره سخت است و تمام تلاشت را می کنی. جای تعجب نیست که مدام کتاب می خوانید تا گرسنگی خود را برای دانش برطرف کنید. مانند یک فیلسوف، شما همواره دنبال تصویر بزرگ زندگی هستید. شما همواره در جستجوی آرامش درونی برای خود، دوستان و جهان هستید. شما دوست خوبی هستید، دوست دارید فداکاری کنید.

بیشتر بخوانید: محک زدن دقت و توجه: به سوالات پاسخ دهید و ببینید چقدر باهوشید

تصویر شماره: 6:

شما شخصیت زیرکی دارید. شخصیتی ظریف، درونگرا و نابغه دارید. فکر شما که قادر به حل انواع پازل است، بزرگترین سلاح شماست. شما در پیدا کردن خلاء در استدلال ها یا قضاوت های کلی خوب هستید. یک محیط راحت و آرام همواره برای شما بسیار مهم است. شما علاقه مند به خودسازی هستید و در مهار احساسات خود مهارت دارید. شما مصمم هستید که با کنترل احساسات خود قوی بمانید.

بیشتر بخوانید: تست جالب برای شخصیت شناسی: 4 تخم مرغ را چگونه در جعبه می چینید؟

ساده ترین تست شخصیت شناسی جهان؛ تصویر شماره 7:

کلمه ای که شما را توصیف می نماید احساسی است. شما قابل اعتماد، محبوب و ناظر خوبی هستید. شما اغلب در حالات متفکرانه خود غوطه ور هستید. احساسات شما بسیاری از کارهایی را که انجام می دهید کنترل می نماید.

شما شخصیت بسیار خاصی دارید، خلاق و چشمگیر هستید. ابایی ندارید هر چند وقت یکبار از پوسته خود بیرون بیایید و کارهای دیوانه وار انجام دهید. خوشبختانه، بیشتر مردم دیوانگی شما را مجذوب کننده می دانند.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی با درخت:با انتخاب یکی از این درخت ها، خود را بهتر بشناسید!!

تصویر شماره 8:

تو خیلی اصیل هستی. سرگرم نماینده، عاشق سفر اما واقع بین هستید. شما هرگز یک دیوانه غیرمسئول نیستید. اما شما روحیه آزاد دارید و همواره آن را نشان می دهید.

شما فکریت فعالی دارید، هر روز برای شما یک ماجراجویی است. با این حال، دوست ندارید بدون فکر قدم بردارید. هنوز هم پیروز می شوید اطرافیانتان را غافلگیر کنید.

تصویر شماره 9:

شما یک دارای شادی کامل هستید. روحیه رویایی، صلح طلب و جوانی دارید. به عنوان یک فرد خوش بین و دلسوز، همواره برترین ها را در افراد می بینید. شما همواره باعث می شوید اطرافیانتان لبخند بزنند.

شما خجالتی و باهوش و سخت کوش هستید. شخصیت بامزه ای دارید، اما بیشتر مردم برای درک شما مشکل دارند. شوخ طبعی ظریف شما ممکن است به وسیله دوستانتان نادیده گرفته گردد.

منبع: رکنا

به "تست : کدام تصویر را انتخاب می کنید ؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست : کدام تصویر را انتخاب می کنید ؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید