تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان

به گزارش وبلاگ کلشی ها، حساس ترین بازی رقابت های هفته جاری لیگ برتر فوتبال ایران بدون گل به خاتمه رسید.

تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان

به گزارش وبلاگ کلشی ها از مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت 16:30 امروز دیدار معوقه هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار کردند که نتیجه این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دو تیم که جزو پرافتخار ترین تیم های تاریخ لیگ برتر محسوب می شوند لقب ال کلاسیکو فوتبال ایران را بابت رویارویی با همدیگر گرفته اند که نشان از اهمیت بالای مصاف مدعیان همیشگی قهرمانی این رقابت ها است.

شیوه تاکتیکی دو تیم در دقایق ابتدایی این بازی نشان از تفکرات کادرفنی پرسپولیس و سپاهان برای انجام بازی فیزیکی و درگیرانه در میانه میدان داشت.

پرسپولیس بر خلاف بازی های قبلی خود از 6 هافبک تخصصی در این بازی استفاده کرد تا بدون مهاجم به مصاف زردپوشان اصفهانی برود.

با این حال هر چه از زمان این دیدار گذشت تسلط هافبک های سپاهان روی توپ بیشتر شد تا آنها بتوانند در نیمه اول، دو بار دروازه حامد لک را بطور جدی تهدید کنند اما عملکرد دروازه بان سرخپوشان و بی دقتی بازیکنان سپاهان مانع از بازشدن دروازه تیم میزبان شد.

کیروش استنلی مهاجم بلندقامت برزیلی سپاهان در دقیقه 44 دچار مصدومیت شد تا محمد محبی جای او را در ترکیب سپاهان بگیرد.

شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه دوم بازی بهتری را نسبت به نیمه اول برگزار کردند تا در دقیقه 69 پاس عمقی کمال کامیابی نیا باعث تک به تک شدن احسان پهلوان با پیام نیازمند شود اما شوت سرکش پهلوان را دروازه بان ملی پوش ساهان به خوبی دفع کرد تا پرسپولیس در جدی ترین صحنه به کرنر برسد.

در ادامه این دیدار سپاهانی ها بار دیگر با ارسال های خود روی دروازه پرسپولیس موقعیت گل پیدا کردند اما سوپر واکنش های حامد لک در دقیقه 86 مانع از گلزنی سجاد شهباززاده و محمد محبی شد. لک با عملکرد استثنایی خود شوت شهباززاده را دفع کرد و در ادامه آن نیز ضربه محبی را از شش قدم محوطه جریمه پرسپولیس دفع کرد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پرسپولیس با این تساوی 11 امتیازی شد تا در رده دهم جدول باقی بماند. سپاهان نیز 15 امتیازی شد تا به رده پنجم جدول صعود کند.

منبع: جام جم آنلاین

به "تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید