ترودو: کرونا ندارم

به گزارش وبلاگ کلشی ها، ایرنا نوشت: نخست وزیر کانادا شامگاه روز جمعه با اشاره به اینکه حالش کاملا خوب است، گفت که هیچ علائمی از ابتلا به ویروس کرونا ندارد.

ترودو: کرونا ندارم

به گزارش گاردین، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا که تست کرونا همسر وی بعد از بازگشت از انگلیس مثبت اعلام شد، در کنفرانسی خبری افزود: حال وی خوب و هیچ علائمی از ابتلا به ویروس کرونا ندارد.

ترودو همچنین در مورد تمهیدات لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کانادا گفت: کانادا به دنبال کاهش تعداد فرودگاه هایی است که بازدید کننده از خارج کشور دریافت می کنند.

نخست وزیر کانادا همچنین در پیامی توییتری نوشت: مراحلی برای رفع تأثیرات کرونا بر اقتصاد برداشته ایم و این اقدامات شما را ایمن نگه می دارد.

دفتر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا پیش از این در بیانیه ای خبر داد که نتیجه آزمایش ابتلای گروگوآر ترودو به بیماری کووید 19 ناشی از ویروس کرونا مثبت است.

تارنمای یاهو نیوز امروز بر اساس این بیانیه خبر داد که حال همسر نخست وزیر کانادا خوب، علائمش خفیف و به تمامی احتیاط های توصیه شده عمل می کند. دیگر اعضای خانواده ترودو نیز مانند وی و بنا به توصیه پزشکان خود را قرنطینه خواهند کرد.

جاستین ترودو دیروز (22 اسفند) پس از شدیدتر شدن تب همسرش و انجام آزمایش ابتلا به ویروس کرونا، در قرنطینه قرار گرفت.

دفتر نخست وزیری کانادا در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرده بود که علائم ابتلا به بیمارس همسر ترودو پس از بازگشت وی از یک سفر به انگلیس ظاهر شد.

نهادهای بهداشتی اعلام کرده اند که بیماری کووید 19 ممکن است در ابتدا علائمی نداشته باشد و تشخیص آن تنها با آزمایش مخصوص امکانپذیر است.

از دی ماه که ویروس کرونا در چین شیوع پیدا کرد، تا به امروز به 128 کشور رسیده و بیش از 135 هزار نفر به این ویروس مبتلا شده اند، نزدیک به 5 هزار تن جان باخته و بیش از 70 هزار بیمار نیز بهبود یافته اند.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "ترودو: کرونا ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترودو: کرونا ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید