بوردرلندز 3 را برای مدت محدودی به صورت رایگان دریافت کنید

به گزارش وبلاگ کلشی ها، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، سومین نسخه از سری تیراندازی بوردرلندز برای مدت زمان محدودی به صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس خواهد بود.

بوردرلندز 3 را برای مدت محدودی به صورت رایگان دریافت کنید

فروشگاه اپیک گیمز از زمانی که شکل گرفته مخالفان زیادی داشته است، اما نمی توان انکار کرد که با بازی های رایگان هفتگی خود، ارزش خود را تا حد زیادی ثابت کرده است. به عنوان مثال در سال 2021، این فروشگاه در مجموع 89 بازی رایگان را در اختیار کاربران قرار داد که تعدادی از آن ها بازی هایی عالی و باکیفیت بودند. حال به نظر می رسد که این فرایند در سال جاری نیز همچنان ادامه دارد و بازی رایگان این هفته نیز اثری پرطرفدار است.

بازی لوتر شوتر استودیوی گیرباکس (Gearbox) و کمپانی 2K Games یعنی بوردرلند 3، برای کاربران این فروشگاه تا 26 مه (5 خرداد 1401) در دسترس است. در واقع این اثر جایگزین Prey ،Jotun: Valhalla Edition و Redout: Enhanced Edition که بازی های رایگان هفته گذشته بوده اند، شده است.

داستان بوردلندز 3 هفت سال پس از مرگ جک خوشتیپ در سیاره پاندورا جریان دارد. در این میان، خواهر و برادر دوقلوی تروی و تایرین کالیپسو فرقه Children of the Vault را با بقایای گروه های مختلف راهزن ها تشکیل داده اند. هدف این فرقه یافتن پناهگاه بزرگ است. لیلیث، رهبر فعلی گروه Crimson Raiders، یک درخواست برای شکارچیان پناهگاه ارسال می کند تا با کمک آن ها جلوی فرقه را بگیرد. در بازی با چهره هایی آشنا مانند مایا، کریگ، کلپترپ، مستر تورگ و غیره ملاقات خواهید کرد.

بازی در سال 2019 منتشر شد و پیروز شد بیش از 5 میلیون نسخه در پنج روز اول عرضه به فروش برساند. از طرفی تا پایان سال 2019 بیش از 8 میلیون و تا سال 2022، بیش از 15 میلیون نسخه فروخته است. از بسته های الحاقی فصل اول بازی می توان به Moxxis Heist of the Handsome Jackpot و Guns, Love, and Tentacles: The Marriage of Wainwright & Hammerlock اشاره کرد.

در ادامه فصل اول بسته هایی با نام های Bounty of Blood ،Psycho Krieg و Fantastic Fustercluck نیز منتشر شدند. فصل دوم بازی نیز محتوایی نو به همراه داشت و شامل دو بسته الحاقی با نام های Designers Cut و Directors Cut بود. اولی شامل یک درخت مهارت نو و حالت Arms Race است و بسته دوم شامل ماموریت های داستانی، مبارزه با باس و یک بخش منوی نو است.

بازی بوردرلندز 3 روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است. قابلیت کراس پلی روی تمامی پلتفرم های بازی به استثنای پلی استیشن 4 و 5 وجود دارد، با این حال استودیوی سازنده اعلام کرده که این قابلیت روی این کنسول ها نیز به زودی اعمال خواهد شد.

منبع: Vg247

منبع: دیجیکالا مگ

به "بوردرلندز 3 را برای مدت محدودی به صورت رایگان دریافت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوردرلندز 3 را برای مدت محدودی به صورت رایگان دریافت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید