بازی Dustborn مرداد ماه منتشر خواهد شد؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ کلشی ها، کمپانی کوانتیک دریم (Quantic Dream) و استودیوی Read Thread به تازگی در کنار انتشار تریلرهایی از تاریخ انتشار بازی اکشن ماجراجویی Dustborn رونمایی نموده اند.

بازی Dustborn مرداد ماه منتشر خواهد شد؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید

این بازی تک نفره و داستان محور حول محور امید، عشق، دوستی ، روبات ها و قدرت کلمات می چرخد. شما در نقش شخصیتی به نام پکس (Pax) قرار می گیرد که توانایی تبدیل زبان به سلاح را دارد. پکس که در پی یک زندگی نو و راهی برای خروج از شرایط قبلی اش است، استخدام شده است تا بسته ای مهم را از پاسیفیکا به نوا اسکوشیا، در سراسر جمهوری آمریکا تحت کنترل عدالت منتقل کند. در این میان شما منظره ها خیره کننده نئو وسترن بازی را در یک اتوبوس کاوش نموده و در ده ها مکان در امتداد جاده توقف خواهید کرد تا خدمه خود به عنوان یک گروه راک را ایجاد کنید. از طرفی روابط خود را مدیریت نموده، ماموریت ها را کامل کنید و با چالش هایی سخت روبرو خواهید شد.

البته افرادی که بسته را از آن ها دزدیده اید، می خواهند آن را برگردانند و با شما درگیر خواهند شد. همانطور که گفته شد کلمات قدرت دارند. شما می توانید با مکانیک Shouts بجنگید و از Vox در مکالمات بهره ببرید تا افراد را دستکاری کنید و راه خود را از میان موقعیت های سخت پیدا کنید. رگنار تورن کوییست (Ragnar Tornquist)، کارگردان خلاقیت بازی، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

در کنار نسخه استاندارد بازی، یک نسخه فیزیکی ویژه نیز با قیمت 39.99 دلار در دسترس خواهد بود که شامل دو کارت پستال از مکان های کلیدی بازدید شده به وسیله شخصیت های بازی، نقشه آمریکا، یک کتاب کمیک پیش عایدی 32 صفحه ای درباره زندگی شخصیت های بازی قبل از پذیرش ماموریتشان و استیکر عناصر نمادین بازی است.

بازی Dustborn در تاریخ 20 آگوست (30 مرداد) امسال برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی با قیمت تقریبا 30 دلار عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Dustborn مرداد ماه منتشر خواهد شد؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Dustborn مرداد ماه منتشر خواهد شد؛ تریلر گیم پلی آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید