بهره گیری آنر 50 از سرویس های موبایل گوگل رسما تأیید شد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، آنر ماه ها قبل اعلام کرده بود که تا خاتمه سال جاری میلادی، سرویس های موبایل گوگل راهی گوشی های این شرکت خواهند شد. حالا طبق اعلام اکانت رسمی آنر در توییتر، گوشی آنر 50 که قرار است از تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) راهی بازار اروپا شود، از سرویس های موبایل گوگل بهره می برد.

بهره گیری آنر 50 از سرویس های موبایل گوگل رسما تأیید شد

همان طور که احتمالا می دانید، آنر زیرمجموعه هواوی بود که به دلیل تحریم های آمریکا نمی توانست با شرکت های آمریکایی همکاری کند و همچنین گوشی های این برند از سرویس های موبایل گوگل محروم شده بودند. اما بعد از جدایی از هواوی، این محدودیت ها برداشته شدند و بعد از پشت سر گذاشتن آزمایش های گوگل، حالا آنر 50 اولین گوشی این شرکت است که همراه با سرویس های گوگل به دست کاربران می رسد.

باید خاطرنشان کنیم سرویس های موبایل گوگل علاوه بر ارائه اپلیکیشن های مفیدی مانند پلی استور، گوگل مپ، جیمیل، کروم و دیگر چیزها، در زمینه سرویس های نرم افزاری هم اهمیت بسیار زیادی برای توسعه دهندگان دارند.

گوشی آنر 50 در بازار چین توجه زیادی جلب کرد و نقش مهمی در صعود این شرکت به رتبه سوم بازار موبایل چین داشته است. اگرچه کاربران چینی به گوشی های آنر 50 و آنر 50 پرو دسترسی دارند، ولی به نظر می رسد فقط مدل استاندارد این خانواده راهی بازارهای جهانی می شود.

از بین مشخصات آنر 50 می توانیم به بهره گیری از چیپست 5G اسنپدراگون 778G، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اشاره کنیم. انرژی این گوشی از طرف باتری 4300 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که از سرعت شارژ 67 وات هم پشتیبانی می کند. به گفته این شرکت، در عرض 20 دقیقه شارژ این باتری از 0 به 70 درصد می رسد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "بهره گیری آنر 50 از سرویس های موبایل گوگل رسما تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری آنر 50 از سرویس های موبایل گوگل رسما تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید