برپایی 20 غرفه صنایع دستی در جشنواره ملی پسته ایران

به گزارش وبلاگ کلشی ها، کرم زاده از برپایی بیش از 20 غرفه عرضه صنایع دستی در جشنواره ملی پسته ایران در دامغان اطلاع داد.

برپایی 20 غرفه صنایع دستی در جشنواره ملی پسته ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: در نمایشگاه عرضه صنایع دستی در جشنواره ملی پسته ایران، آثار هنرمندان دامغانی در رشته های و سرامیک، خراطی، معرق و منبت چوب، نقاشی روی چوب و سفال، چاپ قلمکار و چاپ دستی روی پارچه، چهل تیکه دوزی، قلاب بافی و عروسک دوزی، چرم دوزی سنتی، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، چادرشب بافی، زیورآلات سنتی رزین و مکرمه بافی عرضه می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان اضافه کرد: جشنواره ملی پسته در دامغان نقش مهمی در معرفی ظرفیت های این شهرستان و تولیدات کشاورزی و صنایع دستی دامغان دارد.

دبیر جشنواره ملی پسته ایران نیز گفت: این جشنواره ملی با حضور معاون رئیس جمهور و تنی چند از وزرا و سفرا و با شرکت 400 سرمایه گذار برگزار می گردد.

رضا زارع زاده با اشاره به اینکه جشنواره پسته از 27 تا 29 مهرماه سال جاری برگزار می گردد، اضافه کرد: یکی از برنامه های جشنواره، برپایی جشن محلات در سطح شهر و روستاهای حسن آباد، مایان، مهمان دوست و شهر امیریه با حضور هنرمندان است.

وبلاگ کلشی ها سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برپایی 20 غرفه صنایع دستی در جشنواره ملی پسته ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی 20 غرفه صنایع دستی در جشنواره ملی پسته ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید