ببینید؛ تریلر Assassins Creed Jade گیم پلی بازی موبایلی اساسینز کرید را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، مجموعه اساسینز کرید (Assassins Creed) سابقه زیادی در دنیای گیمینگ داشته و همواره به وسیله شرکت یوبیسافت عرضه شده است. حال اینکه کدام شعبه از این شرکت مسئول ساخت این بازی بوده، معمولاً فرق دارد. حال یوبیسافت اعلام نموده که بازی موبایل این مجموعه به نام رمز جید (Codename Jade) به وسیله شرکت لول اینفینیت (Level Infinite) عرضه خواهد شد.

ببینید؛ تریلر Assassins Creed Jade گیم پلی بازی موبایلی اساسینز کرید را نشان می دهد

هنوز اطلاعات زیادی از بازی نام رمز جید منتشر نشده است. حتی نام اصلی این بازی نیز اعلام نشده و در حال حاضر با یک نام رمز معرفی شده است. این موضوع چیز تازهی در مجموعه اساسینز کرید نیست و در گذشته نیز پروژه های این مجموعه نام های رمز دیگری داشتند. این اولین بازی گسترده از مجموعه اساسینز کرید است که روی پلتفرم موبایل عرضه می گردد که به نوبه خود بسیار مجذوب کننده است.

بازی نام رمز جید در قرن سوم قبل از میلاد مسیح جریان دارد. زمانی که چین جزو اولین امپراطوری های متحد جهان بوده و قدرت بسیار زیادی داشته است. حال با ارتباط میان کشورهای مختلف، عصر تازهی از انسانیت شروع شده که چالش های تازهی را به جهان معرفی می نماید. داد و ستد با کشورهای دیگر باعث می گردد تا فرهنگ های آن ها نیز جابجا شده و سبک زندگی انسان ها تغییر زیادی بکند.

اینطور که به نظر می رسد نقشه بازی نام رمز جید بسیار گسترده است. به همین علت قرار است یک عنوان سنگین برای پلتفرم موبایل باشد. هدف شما این است که با کرکتر اصلی بازی، دشمنان را از بین برده و اسرار جهانی بازی را کشف کنید. همینطور اینکه باید از کشور خود در برابر Xiongnu محافظت کنید تا آن را از بین نبرند.

نکته اصلی بازی نام رمز جید این است که یک عنوان کامل اساسینز کرید برای پلتفرم موبایل است. اینطور که به نظر می رسد این بازی حالتی آزمایشی برای یوبیسافت دارد تا توان پلتفرم موبایل را مورد آزمایش قرار دهد. در این مدت این پلتفرم پیشرفت بسیار زیادی نموده و موبایل ها قدرت بسیار زیادی بدست آورده اند. با این حال آیا این سخت افزار برای عناوین سنگینی مثل اساسینز کرید آماده است؟

نام رمز جید یک جهانی گسترده دارد. ب همین علت تجربه آن روی پلتفرم موبایل می تواند بسیار لذت بخش باشد. از طرفی با پیشرفت بسیار زیادی که این پلتفرم در چند سال اخیر نموده، شرکت های بیشتری روی آن سرمایه گذاری نموده اند. بازی نام رمز جید باید یک عنوان بسیار بهینه و با طراحی خوب باشد. به علت اینکه این بازی می تواند یک عصر تازه در گیمینگ روی موبایل را شروع نموده و ما شاهد عرضه عناوین داستانی و با کیفیت برای این پلتفرم باشیم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر Assassins Creed Jade گیم پلی بازی موبایلی اساسینز کرید را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر Assassins Creed Jade گیم پلی بازی موبایلی اساسینز کرید را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید