آنالیز ساعت هوشمند T500؛ مقرون به صرفه قیمت با امکانات مناسب

به گزارش وبلاگ کلشی ها، ساعت هوشمند مدل T500، به یکی از پرفروش ترین و پربازدیدترین ساعت هوشمند فروشگاه آنلاین خبرنگاران مگ تبدیل شده و با توجه به قیمت مناسب و امکانات معقولش، مورد استقبال کاربران بسیار زیادی قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم به نقد و آنالیز این ساعت هوشمند محبوب بپردازیم و ببینیم که آیا با توجه به مشخصات و قابلیت هایی که ارائه می دهد، خرید آن منطقی است یا نه.

آنالیز ساعت هوشمند T500؛ مقرون به صرفه قیمت با امکانات مناسب

ساعت هوشمند مدل T500

276,900 تومان

مشاهده و خرید

مشخصات کلی ساعت هوشمند مدل T500 در یک نگاه

نام ساعت هوشمندساعت هوشمند T500
وزن 190 گرم
سیم کارت خیر
کیفیت ساختفریم از جنس آلیاژ روی
نوع و مقدار نمایشگر نمایشگر 1.5 اینچی LCD IPS
رزولوشن نمایشگررزولوشن 240 در 240 پیکسل
سیستم عاملسازگار با اندروید 5 و iOS 10 به بالا
پردازندهMTK2502
حافظه داخلی64 مگابایت
باتریباتری با ظرفیت 180 میلی آمپر ساعت
حسگرهاژیروسکوپ، شمارنده ضربان قلب، فشارسنج، گام شمار
پیغام رسانیدریافت و نمایش پیغام های دریافتی
مقدار شاژردهی باتری6 الی 8 ساعت در استفاده مداوم و تا 3 روز در حالت استندبای
رنگ های قابل عرضه مشکی، سفید و سرمه ای
زبان های قابل پشتیبانیفارسی، انگلیسی و چینی
سایر قابلیت هاقابلیت مکالمه - قابلیت برقراری تماس - قابلیت دریافت پیغام - قابلیت شماره گیری، رد تماس و پاسخ دهی تماس - دارای 12 تم مختلف -بند قابل تعویض- نمایش سابقه تماس ها - قابلیت ضبط صدا - قابلیت پخش موزیک - کنترل دوربین عکاسی - گام شمار - حالت یادآوری کم تحرکی

طراحی و کیفیت ساخت

ساعت هوشمند T500 مجهز به یک نمایشگر 1.54 اینچی از جنس LCD IPS است که تصاویر را با وضوح 240 در 240 به کاربران نمایش می دهد و برای چنین ساعت هوشمندی در این رنج قیمتی خوب به شمار می رود. حاشیه های زیادی اطراف نمایشگر را احاطه نموده و حداکثر روشنایی نمایشگر آن به حدی است که می توان در زیر نور شدید آفتاب نیز از آن بهره برد.

این ساعت هوشمند 44 میلی متری بدنه ای از جنس آلیاژ روی دارد و طراحی آن یادآور اپل واچ سری 5 است. یک اسپیکر و یک دکمه فیزیکی روی بدنه ساعت تعبیه شده و در پشت آن نیز سنسور ضربان و پین های شارژ به چشم می خورد.

عملکرد و قابلیت ها

ساعت هوشمند T500 از گواهی ضد آب IP67 بهره می برد. اتصال بین ساعت و گوشی های هوشمند به وسیله بلوتوث نسخه 4.0 و اپلیکیشن Fitpro برقرار می گردد و کاربران می توانند بخش های مختلف این محصول را با استفاده از این اپلیکیشن مورد شخصی سازی قرار دهند. این ساعت هوشمند رابط کاربری تقریباً روانی دارد و کار با آن حس خوبی را به کاربران القا می نماید. واچ فیس های مختلفی نیز در اپ Fitpro در دسترس کاربران قرار گرفته است.

به لطف میکروفون و اسپیکر تعبیه شده روی بدنه این ساعت هوشمند، کاربران می توانند از آن برای مکالمه خود نیز استفاده نمایند. میکروفون این ساعت صدا را به خوبی انتقال می دهد، اما اسپیکر آن صدای باکیفیتی فراوری نمی نماید. این محصول مجهز به 11 حالت ردیابی ورزشی است و از قابلیت مقدار گیری فشارخون نیز پشتیبانی می نماید، اما به هیچ عنوان نمی توان به نتایج بدست آمده آن اعتماد کرد. این ساعت از زبان فارسی نیز پشتیبانی می نماید.

شارژدهی و طول عمر باتری

ساعت هوشمند مدل T500 مجهز به یک باتری 180 میلی آمپر ساعتی است که در استفاده ی مداوم می تواند حدود 6 الی 8 ساعت به شما شارژدهی ارائه دهد. اما اگر از این محصول تنها به عنوان ساعت و بدون اتصال بلوتوثی بهره ببرید، می تواند تا حدود سه روز دوام بیاورد. باتری این ساعت نیز در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ می گردد.

مزایای ساعت هوشمند T500

  • قیمت مناسب
  • کیفیت مناسب نمایشگر
  • بند قابل تعویض
  • قابلیت مکالمه

معایب ساعت هوشمند T500

  • شارژدهی کم

سخن پایانی

در این مطلب به نقد و آنالیز یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند موجود در فروشگاه وبلاگ کلشی ها یعنی ساعت هوشمند T500 پرداختیم. آیا شما هم خرید این ساعت هوشمند را به دیگران توصیه می کنید یا نظر دیگری دارید؟

منبع: Supermobile fans

ساعت هوشمند مدل T500

276,900 تومان

مشاهده و خرید

سوالات متداول

آیا ساعت هوشمند T500 از زبان فارسی پشتیبانی می نماید؟

بله. این محصول از زبان فارسی هم در سیستم عامل و هم در پیغام ها پشتیبانی می نماید.

آیا ساعت هوشمند T500 ضد آب است؟

بله. این ساعت هوشمند از گواهی IP67 پشتیبانی می نماید و در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنالیز ساعت هوشمند T500؛ مقرون به صرفه قیمت با امکانات مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز ساعت هوشمند T500؛ مقرون به صرفه قیمت با امکانات مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید