ایران کاندیدای میزبانی جام جهانی 2024 فوتسال شد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، فدراسیون فوتبال از امروز در پی گرفتن میزبانی مسابقات جام جهانی 2024 فوتسال است و اقداماتش را در این زمینه شروع نموده است.

ایران کاندیدای میزبانی جام جهانی 2024 فوتسال شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کلشی ها، در حالی که هنوز مسابقات جام جهانی 2021 فوتسال در کشور لیتوانی به سرانجام نرسیده است، فدراسیون فوتبال ایران اقداماتش را برای گرفتن میزبانی دوره بعدی این مسابقات در سال 2024 شروع نموده است.

حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در این خصوص گفت: دیروز آقای عزیزی خادم (رئیس فدراسیون فوتبال) با من تماس داشت و قرار شد نامه میزبانی جام جهانی 2024 را امروز به آقای اینفانتینو (رئیس فیفا) بدهند.

وی اضافه کرد: از امروز هم من مسئول پیگیری هستم. باید پنج وزیر تعهد بدهند. مراکش و آمریکا هم درخواست میزبانی داده اند. کار سختی است ولی می توانیم میزبان جام جهانی 2024 باشیم.

فدراسیون فوتبال پیش از این برای گرفتن میزبانی جام جهانی 2020 (که با یک سال تعویق برگزار گردید) اقدام کرد اما در نهایت فیفا رای به میزبانی لیتوانی داد.

ایران در این دوره از مسابقات تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد اما بعد از قبول شکست مقابل قزاقستان از این رقابت ها حذف شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ایران کاندیدای میزبانی جام جهانی 2024 فوتسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران کاندیدای میزبانی جام جهانی 2024 فوتسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید