امضای تفاهم نامه آموزشی میان اتاق سمنان و دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، رئیس اتاق بازرگانی سمنان گفت: دانشگاه های علمی کاربردی از زمان تأسیس توانسته تأثیرگذاری مطلوبی داشته باشند، اخذ نمایندگی ها این دانشگاه به واحدهای تولیدی فاصله تئوری و عمل را به حداقل خواهد رساند.

امضای تفاهم نامه آموزشی میان اتاق سمنان و دانشگاه جامع علمی کاربردی

علی اصغر جمعه ای در نشست مشترک با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی سمنان، اضافه نمود: همکاری واحد آموزش اتاق سمنان با این دانشگاه می تواند مناسبات تازه ای ایجاد کند و این همکاری های می تواند با موضوع مهارت و تجربه نهادینه شود.

او شرح داد: امروز مهارت بر سواد ترجیح داده می شود، هر چه مهارت دانش اندوخته های ما افزایش یابد، کیفیت محصولات و خدمات قابل ارائه رضایت نسبی بیشتری پیدا خواهد کرد.

جمعه ای، نبود یک هدف واحد در سیستم آموزشی را یک ضعف بزرگ ارزیابی کرد و گفت: ایجاد دانشگاه های همسو با تقسیم کار یکنواخت باعث شده که فعالیت این دانشگاه ها منفعل بشود، اگر یک دانشگاه با رسالت کسب کار ایجادشده، باید بتواند به طور تخصصی فعالیت حرفه ای انجام بدهد.

در ادامه این نشست قربانیان، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان، آموزش در کنار مهارت را مهم ارزیابی کرد و گفت: هدف دانشگاه علمی کاربردی ترویج مهارت در کنار آموزش است.

او شرح داد: این آمادگی از سوی این دانشگاه وجود دارد تا مراکز بیشتری در واحدهای تولیدی استان سمنان ایجاد بشود، تعامل فی مابین صنعت و دانشگاه همیشه پرسود و پرفایده برای طرفین خواهد بود.

در این نشست تفاهم نامه همکاری میان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی سمنان و دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان منعقد شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "امضای تفاهم نامه آموزشی میان اتاق سمنان و دانشگاه جامع علمی کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه آموزشی میان اتاق سمنان و دانشگاه جامع علمی کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید