استقلال در ضد حملات خطرناک است ، حاشیه سازان دست بردار نیستند

به گزارش وبلاگ کلشی ها، علیرضا اکبرپور در مصاحبه با خبرنگاران در مورد پیروزی استقلال برابر نفت قبل از دربی نود و هشتم گفت: آبی پوشان یک بازی قابل قبول را مقابل نفت به نمایش گذاشتند. نفت آبادان که در هفته قبل توانسته بود پرسپولیس را شکست دهد در پی این بود که بتواند استقلال را هم شکست داده و شگفتی ساز گردد اما استقلال که از لحاظ روحی و روانی در این هفته ها شرایط خوبی دارد توانست با یک برد اختصاصی به سه امتیاز دست یافته و خود را آماده دربی کند.

استقلال در ضد حملات خطرناک است ، حاشیه سازان دست بردار نیستند

وی در خصوص ملاقات استقلال و پرسپولیس که پنج شنبه هفته جاری در استادیوم آزادی برگزار می گردد، گفت: واقعیت این است که این ملاقات همواره حساس است حتی اگر این دو تیم در پائین جدول باشند. ملاقات این دو ربطی به جدول و یا شرایط دو تیم در بازی های قبل هم ندارد. این بازی یک بازی روحی و روانی است و هر تیمی که شرایط بهتری داشته باشد، مطمئناً پیروز تر خواهد بود. بازیکنان با تجربه در این ملاقات نقش تأثیرگذاری دارند و می توانند در نتیجه بازی تأثیر بسزایی داشته باشند.

اکبرپور در ادامه اعلام نمود: پرسپولیس با توجه به اینکه در پی پیروزی در این ملاقات است تا بتواند فاصله خود را با استقلال کم کند، انتحاری بازی می نماید و این موقعیت خوبی است که آبی ها بتوانند از ضد حمله استفاده نموده و به گل دست پیدا نمایند. البته فاصله شش امتیازی حاشیه امنیت خوبی برای استقلال است و حتی مساوی هم می تواند برای استقلال مفید باشد اما اگر استقلال در پی قهرمانی است باید تنها هدفش پیروزی در این ملاقات باشد.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص رافائل سیلوا توضیح داد: او در مقابل نفت عالی بود. با اینکه بدون هماهنگی و با تمرین کم با سایر بازیکنان در این بازی انجام وظیفه کرد، اما فوق العاده عمل کرد و اشتباه خاصی نداشت و اعتقاد دارم می تواند در دربی هم نقش معین نماینده داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه فاکتوری ضروری است که یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس بتوانند برنده این بازی باشند، گفت: اصلی ترین موضوع آرامش و دور بودن از استرس است. تیمی که تمرکزخود را بر روی بازی بگذارد به طور حتم می تواند پیروز باشد. در این روزها حاشیه سازان دست بردار تیم استقلال نیستند و از هر راهی می خواهند برای این تیم مشکل درست نمایند تا آبی ها نتوانند تمرکز کافی داشته و خود را آماده این ملاقات حساس نمایند اما با شناختی که از کادر فنی خصوصاً فرهاد مجیدی به بازیکنان باتجربه دارم بعید می دانم اجازه دهند چنین اتفاقی رخ دهد.

اکبرپور درپاسخ به این پرسش که آیا دربی در زمان شما با الان تفاوت داشته است یا خیر؟ گفت: از آغاز دربی ها تا به امروز هر دو تیم هدفشان برد بوده است. تفاوتی وجود ندارد و هر دو تیم در پی پیروزی هستند. شاید تفاوت آن در برخی از اتفاقات درون زمین باشد که منجر به درگیری و حواشی بسیار می گردد که کم از این اتفاقات هم در دربی رخ نداده است.

مهاجم پیشین استقلال که یکی از گل زنان دربی هم هست، گفت: گل زنی در این ملاقات لذت خاصی دارد. شاید در تمام بازی ها بتوانی دروازه حریف را باز کنی اما این گل هم طرفداران را شاد می نماید و هم تیم را از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری قرار داده و ضمن اینکه یاد گل زن این ملاقات همواره در تاریخ باقی خواهد ماند.

وی در سرانجام و در پاسخ به این پرسش که کدام یک از این دو تیم برنده این ملاقات خواهد بود، گفت: پیش بینی دربی سخت است. تیمی که با آرامش بازی کند و از موقعیت های به وجود آمده استفاده کند، برنده خواهد بود. اعتراض به داوری و درگیری های بی مورد باعث خواهد شد که بازی به حاشیه کشیده گردد اما در سرانجام امیدوارم این استقلال باشد که با این برد راه خود را برای قهرمانی هموارتر کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال در ضد حملات خطرناک است ، حاشیه سازان دست بردار نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در ضد حملات خطرناک است ، حاشیه سازان دست بردار نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید