استقبال دل پیرو از حضور گواردیولا در یوونتوس

به گزارش وبلاگ کلشی ها، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا و یوونتوس از حضور سرمربی فعلی منچسترسیتی روی نیمکت بانوی پیر استقبال کرد.

استقبال دل پیرو از حضور گواردیولا در یوونتوس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کلشی ها، پس از اینکه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) باشگاه منچسترسیتی را به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه اقتصادی یوفا از حضور در دو دوره بعدی لیگ قهرمانان اروپا محروم کرد، شایعه جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی در انتها فصل جاری برسر زبان ها افتاده و مقصد احتاقتصادی او نیز یوونتوس پیش بینی شده است. سرمربی پیشین تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ تا سال 2021 با منچسترسیتی قرارداد دارد و پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی وی از منچسترسیتی در انتها فصل جاری مطرح شده بود.

آلساندرو دل پیرو که خود بین سال های 1993 تا 2012 در عضویت تیم فوتبال یوونتوس بود، درباره احتمال حضور سرمربی کنونی منچسترسیتی روی نیمکت راه راه پوشان تورین به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: به نظر من، گواردیولا بابت کارهایی که در گذشته نموده و در حال حاضر در منچسترسیتی انجام می دهد، مناسب هر باشگاهی است. پپ در آلمان با بایرن به قهرمانی رسید، در اسپانیا هم با بارسلونا به قهرمانی دست یافت و حدس می زنم که او حالا قهرمانی در ایتالیا و فرانسه را کم دارد. قطعاً دیدن گواردیولا در ایتالیا می تواند واقعا جالب باشد. این تابستان، تابستان گرمی برای فوتبال خواهد بود.

تیم فوتبال یوونتوس در حالی خود را آماده رویارویی با المپیک لیون در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می نماید که از دید بسیاری از کارشناسان، شاگردان مائوریتزیو ساری شانس بالایی برای قهرمانی در این رقابت ها دارند و دل پیرو هم با این نظر کارشناسان هم عقیده است. مهاجم پیشین بیانکونری در این خصوص گفت: لیورپول و یوونتوس رقبای بزرگی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند و البته رئال مادرید را هم نباید فراموش کرد. در لیگ قهرمانان مهم نیست که شما در لیگ خودتان چه وضعیتی دارید و به مانند همواره جوی متفاوتی در این تورتمنت به وجود می آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استقبال دل پیرو از حضور گواردیولا در یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال دل پیرو از حضور گواردیولا در یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید