تیم منتخب ستاره های آزاد فوتبال در سرانجام فصل

به گزارش وبلاگ کلشی ها، فصل جاری فوتبال باشگاهی اروپا در حالی به میانه راه رسیده که تعدادی از سرشناس ترین ستاره های شاغل در قاره سبز تنها تا خاتمه فصل جاری قرارداد دارند.

تیم منتخب ستاره های آزاد فوتبال در سرانجام فصل

به گزارش وبلاگ کلشی ها و به نقل از نشریه سان انگلیس، تا شروع به کار بازار جابجایی ماه ژانویه در فوتبال اروپا مدت زمان زیادی باقی نمانده است. ژانویه برای بعضی از تیم ها فرصتی برای جذب ستاره هایی است که در انتها فصل آزاد می شوند.

طبق قانون بوسمن، بازیکنانی که در فصل انتهای قراردادهای خود با یک تیم هستند، می توانند در پنجره زمستانی با تیم هایی که خواستار جذب آنها هستند وارد مذاکره شوند و برای این کار هم نیازی به مجوز تیم های فعلی خود ندارند. بازار ژانویه سال 2022 یکی از برترین بازارهای زمستانی چند سال اخیر برای خرید ستاره های آزاد است.

در این بازه یک ماهه که از روز اول ژانویه (11 دی) شروع می گردد، تیم ها می توانند با بازیکنان مورد نظر خود پیش قرارداد ببندند و اگر خوش شانس باشند شاید حتی بتوانند با رقمی ناچیز آنها را در همین ماه به خدمت بگیرند و برای آزاد شدن شان تا ماه جولای منتظر نمانند.

بدون شک در میان ستاره هایی که 6 ماه آخر قراردادشان را سپری می نمایند، کیلیان امباپه و پائولو دیبالا، پرطرفدارترین گزینه ها هستند. در این میان ستاره فرانسوی خط حمله پاری سن ژرمن احتمالا از رئال مادرید سردرخواهد آورد اما پائولو دیبالا ممکن است در یوونتوس بماند.

برای دروازه تیم منتخب ستاره های آزاد فوتبال اروپا هم گزینه ای پرطرفدار مانند آندره اونانا سنگربان آژاکس وجود دارد. گفته می گردد که دو تیم اینتر و بارسلونا برای خرید این سنگربان کامرونی رقابت دارند. اونانای 25 ساله از محرومیت ناشی از دوپینگش برگشته اما زیر سایه رمکو پاسفیر قرار گرفته است. او تنها بازیکن آژاکس نیست که در انتها فصل آزاد می گردد چرا که دفاع راست تیم مرکز هلند، نوسیر مزرویی هم در فکر جدایی است. در همین حال رینالدو دفاع چپ تیم رن فرانسه هم احتمالاً در انتها فصل از این تیم جدا خواهد شد.

نیکلاس زوله از بایرن مونیخ و آلسیو رومانیولی از میلان هم دو بازیکن مستعد جدایی از تیم های فعلی خود هستند به خصوص رومانیولی که بعد از ورود فیکایو توموری به سن سیرو، فرصت کمتری برای بازی در روسونری دارد.

یک خط جلوتر یعنی در خط میانی گزینه های جذابی وجود دارند: لوکا مودریچ از رئال مادرید و فران کسیه از میلان. از منچستریونایتد و تاتنهام به عنوان مشتریان کسیه یاد می گردد. جدایی مودریچ اما با وجود 36 ساله بودنش کمی غیرمحتمل تر است چرا که او هنوز هم با شایستگی خط میانی تیمش را فرماندهی می نماید. با این حال او هم جزو بازیکنانی است که در انتها فصل قراردادش به انتها می رسد.

در خط حمله تیم منتخب ستاره های آزاد، به جز امباپه و دیبالا که به آنها اشاره شد، دو بازیکن دیگر هم وجود دارند که یکی از آنها عثمان دمبله از بارسلونا و دیگری لورنزو اینسینیه از ناپولی است. گفته می گردد بارسلونا با دمبله برای تمدید قرارداد توافق نموده اما هنوز این اتفاق جنبه رسمی پیدا ننموده است. آینده اینسینیه که اخیراً مشتریانی پروپاقرص در MLS آمریکا پیدا نموده اما کمی مبهم تر است هرچند احتمال جدایی این بازیکن 30 ساله از تیم شهر دوران کودکی اش وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تیم منتخب ستاره های آزاد فوتبال در سرانجام فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم منتخب ستاره های آزاد فوتبال در سرانجام فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید