ابراز نگرانی AFC از شرایط شیوع کرونا در هند

به گزارش وبلاگ کلشی ها، شیوع گسترده کرونا در هند باعث نگرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا از شرایط تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 شده است.

ابراز نگرانی AFC از شرایط شیوع کرونا در هند

به گزارش وبلاگ کلشی ها و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شین من گیل معاون دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال هند نوشت: با توجه به اینکه گروه E رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 به میزبانی گوا در هند برگزار می شود، ضمن قدردانی صمیمانه از خدمات ارائه شده توسط فدراسیون فوتبال هند و کمیته برگزاری محلی و همچنین برگزاری موفقیت آمیز مسابقات، به استحضار می رساند AFC نسبت به شرایط کرونا در هند و به خصوص افزایش موارد مثبتی که به تازگی در چند روز اخیر گزارش شده اند، بسیار نگران است. تأکید کامل AFC بر اهمیت محافظت از سلامتی و ایمنی همه باشگاه های شرکت کننده و نمایندگان حاضر AFC در رقابت هاست که همیشه باید در درجه اول قرار گیرد.

لذا خواهشمندیم نسبت به استفاده از کلیه اقدامات و پروتکل های پیشگیرانه مطابق با آیین نامه پروتکل عملیاتی بازی های AFC در دوران شیوع کووید-19 (ویرایش 2021) و پروتکل های تنظیم شده توسط کمیته برگزاری مسابقات محلی، برای اطمینان از ایمنی همه ذینفعان در این مسابقات اقدام کنید. ضمن اینکه باید متذکر شویم با توجه به شرایط کنونی این موضوع صرفاً منتهی به فاصله اجتماعی و حباب شیشه ای نیست و باید راه حل های سختگیرانه تری لحاظ شود. همچنین یادآوری می شود توجه بیشتر برای اطمینان از بازگشت ایمن باشگاه های حاضر به کشورهای شان ضروری است.

معاون دبیرکل AFC در پایان از فدراسیون فوتبال هند به خاطر خدمات ارائه شده تا به امروز و همچنین انجام تعهدات کامل برگزارکنندگان تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ابراز نگرانی AFC از شرایط شیوع کرونا در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نگرانی AFC از شرایط شیوع کرونا در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید