ابراز رضایت آنچلوتی با وجود توقف برابر ویارئال

به گزارش وبلاگ کلشی ها، سرمربی رئال مادرید با وجود از دست دادن دو امتیاز حساس از عملکرد شاگردانش برابر ویارئال راضی است.

ابراز رضایت آنچلوتی با وجود توقف برابر ویارئال

به گزارش وبلاگ کلشی ها و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته هفتم رقابت های لالیگا دو امتیاز حساس را از دست داد. رئال با تساوی بدون گل برابر ویارئال متوقف شد با این حال آنچلوتی از عملکرد شاگردانش راضی است.

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: این بهترین بازی ما نبود. ویارئال عملکرد خوبی داشت و دروازه بان این تیم شب خوبی را پشت سرگذاشت.

او درباره ترکیب اشتباه تیمش و استفاده از والورده به نام بال کناری گفت: والورده بازیکن بسیار توانایی است تاجایی که می تواند در هر پستی به میدان برود. بله او بال راست نیست اما اگر کمی در این پست تلاش کند می تواند پیروز شود. براین باور هستم که ترکیب تیم درست بود و اصلا اشتباهی در این زمینه نداشتم.

سرمربی ایتالیایی رئالی ها ادامه داد: در نیمه نخست برای رسیدن به دروازه حریف با مشکل روبرو شدیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. در نیمه دوم با آمدن مودریچ توانستیم بازی بهتری را به نمایش گذاریم.

او در ستایش از کورتوا گفت: بله ما خوش شانس هستیم که کورتوا را داریم. البته میلیتائو و آلابا هم بازی خوبی رابه نمایش گذاشتند. هر چند که این بهترین شب ما نبود اما من ناراضی نیستم و باید با قدرت ادامه داد.

رئال مادرید با وجود تساوی در این بازی 17 امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ابراز رضایت آنچلوتی با وجود توقف برابر ویارئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز رضایت آنچلوتی با وجود توقف برابر ویارئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید