تئاتر

بازیگر دنیا پسند چطور برای سریال آتش و باد پسندیده شد؟ ، نقش دختر عشایری که آتش عشق به جانش افتاده است

سریال آتش و باد که پخشش از ابتدای فروردین ماه در شبکه سم آغاز شده بود، 9 خرداد با پخش آخرین قسمت به انتها رسید. با مریم موسویان بازیگر نقش دنیا پسند در باره این سریال صحبت کردیم:

22 خرداد 1402

خوشگذرانی در زوریخ ، 14 مورد از جالب ترین جاذبه های گردشگری زوریخ

از آنجایی که زوریخ، بزرگترین شهر سوئیس، به عنوان مرکز مالی و فرهنگی کشور و یکی از مهمترین مرکز های مالی و صنعتی اروپا شناخته شده است، فراموش کردن آن به عنوان یک مکان مجذوب کننده و جالب برای گردشگران بسیار آسان است. با سفر به زوریخ و جاهای تماشای زوریخ،...

20 دی 1401

از آن پدر تا این پدر ، تماشاگر، آنتونی هاپکینز پدر را با رضا کیانیان پدر مقایسه می نماید

این روزها در تالار اصلی تئاترشهر نمایش پدر از نوشته های فلوریان زلر روی صحنه می رود؛ نمایشی که آروند دشت آرای آن را کارگردانی و رضا کیانیان در نقش پدر در آن بازی می نماید.

18 شهریور 1401

فراخوان بازی در فیلم تازه آدام سندلر

اگر می خواهید در یک فیلم حضور داشته باشید و از هواداران آدام سندلر هستید، فرصت بازیگری فراهم شده است که می تواند تابستان شما را بسازد.

30 تیر 1401

سرگرمی تازه نویسندگان؛ زندگی بخشیدن به شخصیت های خیالی در شبکه های اجتماعی

در شبکه های اجتماعی هر چند وقت یک بار با تِرندهای جدیدی روبرو می شویم که ممکن است انجام دادن برخی از آن ها برای ما وسوسه انگیز باشد. یکی از این ترندها که اخیراً توجه عده زیادی خصوصاً نویسندگان را به خود جلب کرده است خلق شخصیت های خیالی و داستانی در شبکه...

30 اردیبهشت 1401

اجراهای استانی جشنواره تئاتر فجر قابل دفاع است

مهدی حاجیان، عضو هیئت انتخاب نمایش های استانی چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: با توجه به مسائل ایجاد شده به واسطه شیوع کرونا، خروجی آثار استان ها که همگی هم برگزیدگان جشنواره های استانی بودند، قابل دفاع و عموما قابل توجه و کیفی هستند. ...

30 فروردین 1401

جواد عزتی چگونه با همسرش آشنا شد؟

تهران (پانا) - جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که زندگی مشترک خود را از سال 1385 آغاز کردند و این زوج هنری که هر دو از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر هستند از طریق فعالیت بازیگری با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردند.

23 دی 1400

لو رفتن فیلم خانم بازیگر در باشگاه زنانه !

چهره خبرنگاران: شراره رخام فیلمی در باشگاه بدنسازی منتشر کرد.

2 آذر 1400

بزم و شادی در ضیافت سرزمین اسکیموها، کانادا

وجود خودتان را در سرزمین اسکیموها گرم کنید. باوجوداینکه کانادا نزدیک به قطب شمال است اما شور و حرارت مردم اینجا بر سرما چیره شده است و از گردشگران خود با گرمی پذیرایی می نماید. این سرزمین در تمام فصول سال جشن های بزرگی برپا می نماید که خاطره سازی آن تا...

25 شهریور 1400

سلمان، 1400 به ایران می آید

با نگاهی به کارنامه رسانه ملی، متوجه تولید پروژه های عظیم تاریخی می شویم که هر کدام از آنها بخشی از تاریخ ایران و اسلام را روایت کرده است.

27 اسفند 1399

نوستالژی وسترن ویرجینیایی ، جیمز دروری درگذشت

سریال ویرجینیایی در سال های 53 و 54 از جمله سریال های معروفی بود که از شبکه اول تلویزیون پخش می شد و مخاطبان زیادی را جذب می کرد. اکنون خبرها حاکی است بازیگر محبوب سریال ویرجینیایی درگذشته است.

9 خرداد 1399