5 باشگاه ورزشی همدان پلمب می شود

به گزارش وبلاگ کلشی ها، خبرنگاران/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر ادامه دار بودن نظارت و بازرسی اماکن ورزشی از پلمب سالن، باشگاه و استخرهای ورزشی در صورت نادیده دریافت تصمیم کارگروه مدیریت بحران مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی خبر داد و گفت: با همکاری اماکن در روزهای آینده پنج باشگاه ورزشی در شهر همدان پلمب می شود.

5 باشگاه ورزشی همدان پلمب می شود

محسن جهانشیر در گفت وگو با وبلاگ کلشی ها، در تشریح آخرین شرایط باشگاه ها و مراکز ورزشی استان همدان در ایام شیوع کروناویروس اظهار کرد: در سطح استان همدان بیش از 200 باشگاه خصوصی و 200 مکان ورزشی شامل استادیوم و استخر فعال هستند که در این ایام تمامی این مراکز برای حفظ سلامت مردم تعطیل شدند.

وی ضمن تأکید بر نظافت شخصی برای مقابله با کروناویروس اضافه کرد: در زمینه فعالیت های ورزشی، تابع تصمیمات ستاد ملی پیشگیری با کروناویروس هستیم و طبق مصوبه این ستاد تمامی مراکز ورزشی تا خاتمه اسفندماه تعطیل هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه همه روزه بازرسان و کارشناسان این نهاد، اماکن تحت پوشش را نظارت می کنند و هر نوع فعالیت مجموعه های خصوصی را متوقف خواهند کرد، ادامه داد: چهار اکیپ از بازرسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به صورت روزانه از مراکز ورزشی استان بازدید می کنند.

وی با تأکید بر ادامه دار بودن نظارت و بازرسی اماکن ورزشی، از پلمب سالن، باشگاه و استخرهای ورزشی در صورت نادیده دریافت تصمیم کارگروه مدیریت بحران مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی خبر داد و گفت: طی این بازرسی ها تعداد معدودی از باشگاه های ورزشی با وجود این دستورالعمل فعال بودند که تذکر و اخطار کتبی داده شد.

جهانشیر با بیان اینکه با همکاری اماکن در روزهای آینده پنج باشگاه در همدان پلمب می شوند، گفت: تمامی مراکز ورزشی در شهرستان های همدان نیز تعطیل هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خاتمه درباره ضدعفونی کردن مراکز ورزشی همدان بیان نمود: تمامی مراکز ورزشی قبل از بازگشایی مجدد ضدعفونی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "5 باشگاه ورزشی همدان پلمب می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 باشگاه ورزشی همدان پلمب می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید