18 ایده مجذوب کننده برای برترین آرایش با لباس مشکی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، حتی اگر از آن دسته از افرادی باشید که از پوشیدن لباس های رنگی و روشن لذت می برند هم هرگز نمی توانید جذابیت و زیبایی لباس مشکی را انکار کنید. مهم نیست که قصد شرکت کردن در یک جلسه کاری را داشته باشید یا یک مهمانی خانوادگی، این رنگ قطعا ظاهر شما را زیباتر خواهد نمود؛ تنها به شرط اینکه بتوانید برترین آرایش با لباس مشکی را پیدا و انتخاب کنید.

18 ایده مجذوب کننده برای برترین آرایش با لباس مشکی

از آنجایی که رنگ مشکی، ظاهر و چهر ه شما را ساده و بدون نور جلوه می دهد، استفاده از رنگ های مختلف در آرایشتان می تواند تصمیم بسیار خوبی باشد. از طرفی باید از آرایش زیاد و ناخوشایند پرهیز کنید تا زیبایی لباستان کاملا به نظر بیاید. برای داشتن فزونین آرایش با لباس مشکی، می توانید تمرکزتان را روی یک یا دو قسمت از بخش های صورت خود بگذارید و آن ها را برجسته تر از قسمت های دیگر کنید.

در این مقاله از وبلاگ کلشی ها مگ به معرفی فزونین آرایش های صورتی که می توانید با لباس رنگ مشکی انتخاب کنید، می پردازیم. با ما همراه باشید.

سایه چشم شکلاتی

اگر همیشه در پی انتخاب فزونین رنگ لباس برای پوست گندمی بوده اید و حالا می خواهید یک آرایش زیبا و متناسب با لباستان داشته باشید، پیشنهاد می کنیم برای میکاپ چشم هایتان از سایه های قهوه ای و شکلاتی بهره ببرید. به منظور زیباتر شدن آرایش صورتتان بهتر است فقط از رژلب های رنگ ملایم و خنثی بهره ببرید؛ به این صورت دیگر همه ظاهرتان به طرز خیره نماینده ای یکدست و مجذوب نماینده گردد. بعلاوه، پیشنهاد می کنیم که در این سبک میکاپ حتما به باید و نباید آرایش کردن در پاییز و زمستان توجه کنید و مرحله کانتور صورت را هم حتما انجام بدهید.

لیفت کردن ابروها

برای مراقبت از لباس مشکی و آرایش طبیعی خود، باید همیشه به فکر جلوه دادن به ابروها، مژه ها و استخوان های گونه ی خود باشید. این کار باعث می گردد بتوانید بدون استفاده از محصولات آرایشی بیشتر، ویژگی های چهره خودتان را به خوبی نشان دهید. برای لیفت کردن و پررنگ تر نشان دادن ابروهای خود شما فقط به یک محصول احتیاج دارید که آن هم ژل یا صابون ابرو است.

آرایش کلاسیک

از دهه 40 میلادی تا به حال این نوع آرایش با لباس مشکی مجلسی، زیبایی و مجذوب نمایندهیت درخشنده ی خودش را بارها و بارها ثابت نموده است. یک خط چشم نازک و کشیده با یک رژلب مجذوب نماینده قرمز می تواند چهره شما را جا افتاده تر و گیراتر جلوه بدهد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند یک آرایش ساده و در عین حال خاص داشته باشند، پیشنهاد می کنیم که حتما آرایش کلاسیک را امتحان کنید. بعلاوه بهتر است باقی اجزای صورت خود را مینیمال و ساده نگه دارید تا چشم ها و لب هایتان بیشتر دیده شوند.

آرایش با رنگ های ملایم

استفاده از رنگ های ملایمی چون صورتی و گلبه ای برای آرایش چشم ها، لب و گونه ها می تواند ظاهر شما را تا حد زیادی چشمگیر و در عین حال طبیعی جلوه دهد. اگر از رنگ های شاد و جیغ خوشتان نمی آید و سادگی را به هر چیز دیگری ترجیح می دهید، بهتر است این سبک آرایش را هم امتحان کنید. از قلم نیاندازید که استفاده از رنگ های مشابه و ملایم می تواند به ایجاد کنتراست در میان آرایش و لباستان یاری کند.

سایه چشم اسموکی با رژلب ملایم

فزونین آرایش با لباس مشکی بی شک ترکیب سایه چشم اسموکی و یک رژلب ملایم است. این نوع میکاپ به خوبی با رنگ مشکی ست می گردد و می تواند به عنوان یک مکمل برای آن عمل کند. بعلاوه، استفاده از یک مداد یا رژلب کم رنگ، جایگزین بهتری برای رنگ های بسیار روشن و لیپ گلاس های گلیتردار است. اگر می خواهید یک آرایش مناسب با لباس مشکی طلایی داشته باشید، می توانید سایه پشت چشمتان را با رنگ طلایی ست کنید.

لب های براق و خط چشم پررنگ

ترکیب لب های براق و خط چشم کشیده و پررنگ می تواند یک راه سریع و آسان برای کامل کردن زیبایی لباس رنگ مشکی باشد. حتی اگر هیچ لوازم آرایشی هم در دسترستان نباشد، می توانید با استفاده از یک مداد چشم مشکی یا قهوه ای و یک لیپ گلاس ساده فزونین آرایش صورت با لباس مشکی را برای خودتان بسازید. این مدل آرایش با لباس مجلسی مشکی به خوبی ست می گردد و شما برای امتحان کردن آن احتیاج به هیچ مهارت خاصی ندارید.

خط چشم برعکس

این نوع خط چشم بیشتر مخصوص کسانی است که می خواهند چشمانشان کشیده و به اصطلاح گربه ای به نظر برسد. به این منظور، فقط کافی است با استفاده از یک خط چشم یا سایه رنگی از زیر تا گوشه بیرونی چشمتان را آرایش کنید. این سبک میکاپ برای پوست های برنزه و تیره مناسب است و برای زیباتر شدن آن می توانید از رژلب های ملایم و لیپ گلاس بهره ببرید.

آرایش چشم با سایه سبز

هیچ چیز مانند رنگ سبز نمی تواند فزونین آرایش با لباس مشکی را برای شما بسازد. بسیاری از افراد فکر می نمایند استفاده از این رنگ در آرایش چشم کمی زیاده روی است، اما در واقع رنگ سبز ظاهر شما را از یکدستی کامل در می آورد و یک کنتراست مجذوب نماینده و درعین حال ملایم را برایتان ایجاد می نماید. برای رژگونه از رنگ هایی مانند صورتی کم رنگ بهره ببرید و به طور کلی، بیشتر تمرکز خود را روی چشم هایتان بگذارید. این مدل آرایش با لباس مجلسی مشکی ترکیب بسیار مجذوب نمایندهی خواهد داشت.

پشت پلک ها و گونه های صورتی

اگر در پی آرایش دخترانه ای می شد که بتواند تا حد زیادی ظاهرتان را هم تغییر بدهد بهتر است به سراغ یک آرایش تمام صورتی مجذوب نماینده بروید. این سبک آرایش چشم با لباس مشکی فوق العاده به نظر می رسد و می توانید با استفاده از آن حس وحال استایلی که انتخاب نموده اید را تغییر دهید. برای این آرایش بهتر است به سراغ خرید محصولات آرایشی چندکاره بروید. برای مثال یک تینت خوش رنگ قرار است در بخش زیادی از آرایشتان استفاده گردد.

مشکی کردن دور چشم ها با خط چشم

این نوع خط چشم برای کسانی است که می خواهند با استفاده از محصولات آرایشی ساده ای که دارند، یک آرایش چشمگیر و خاص داشته باشند. خط چشم هایی که به طور کامل چشم هایتان را احاطه می نمایند، فرم و ظاهر چهر ه شما را تا حد زیادی تغییر می دهند. از قلم نیاندازید که کلید زیبایی این خط چشم، مرتب و تمیز بودن آن است.

رژلب به سبک لاتینا

سبک آرایش لاتینا (Latina) هر چند وقت یک بار به یکی از محبوب ترین ترندهای آرایشی تبدیل می گردد و این روزها هم مدل رژلبی که در این نوع میکاپ می بینیم به شدت همه گیر شده است. این روش رژلب زدن با لباس مشکی همخوانی بسیار زیبایی دارد و برای داشتن آن شما به مهارت آرایشگری زیادی هم احتیاج ندارید. خرید خط لب و لیپ گلاس برای امتحان کردن آرایش لاتینا لازم است.

آرایش الهام گرفته از دهه 60 میلادی

این روزها که آرایش های دهه 70 و 80 میلادی به ترندهای همگانی تبدیل شده اند، بد نیست که برای داشتن فزونین آرایش با لباس مشکی از سبک میکاپ دهه 60 هم الهام بگیرید. در این نوع آرایش، داشتن مژه های پر یا به اصطلاح عنکبوتی و استفاده از سایه سفید و خط چشم حرف اول را می زند. اگر در پی آرایش مناسب با لباس مشکی نقره ای می شد، این نوع میکاپ مخصوص شما است.

آرایش پررنگ و آبی

تمامی طیف های رنگ آبی می توانند به شما در داشتن فزونین آرایش با لباس مشکی یاری نمایند. این رنگ تاثیر خودش بر ایجاد یک تضاد زیبا و چشمگیر را چندین دفعه ثابت نموده است. انتخاب رنگ آبی به عنوان سایه چشم حرکت جسورانه و چالش برانگیزی است ولی قطعا می تواند شما را به میزان وقتی که از رنگ دودی برای آرایش پشت چشم هایتان استفاده می کنید، راضی نگه دارد.

آرایش نوستالژیک با رنگ زرشکی

این نوع آرایش برای کسانی است که می خواهند چهره گیراتر و جاافتاد ه تری را در یک مراسم از خود نشان دهند. رژلب زرشکی و سایه ای به همین رنگ که با گلیتر و شاین ترکیب شده است، می تواند فزونین آرایش با لباس مشکی را برای شما بسازد. اگر دقیقا نمی دانید که چطور باید گلیتر را در آرایش خود جای دهید پیشنهاد می کنیم آن را در مرکز پلک چشم های خود و البته گونه هایتان از آن بهره ببرید.

خط چشم گرافیکی

خط چشم های گرافیکی و مدل دار برای استایل های اسپورت و خیابانی انتخاب های مناسب تری هستند. این مدل آرایش، به تعیین تر به نظر رسیدن چشم های شما یاری می نماید و در واقع با هر نوع سایه ای به خوبی ترکیب می گردد. یک رژلب ملایم و یک لیپ گلاس شاین دار به زیباتر و خاص تر شدن چهره شما یاری خواهد نمود.

سایه چشم آمیتیست یا یاسی

شاید باور این موضوع برایتان سخت باشد که ترکیب سایه یاسی با رژلب هلویی فزونین آرایش با لباس مشکی را برای شما به ارمغان می آورد. این رنگ، ظاهری پاستلی و دخترانه دارد و به همین علت باعث جلوه پیدا کردن لباس شما می گردد. برای زیباتر شدن آرایشتان می توانید از گلیترهای ریز با پیگمنت پایین بهره ببرید.

استفاده از مروارید در آرایش چشم

یکی از نوترین ترندهای آرایشی این روزها، استفاده از مرواریدهای ریز و درشت در میکاپ صورت، به ویژه چشم، است که می تواند برای کسانی که می خواهند یک ظاهر نو را امتحان نمایند مناسب باشد. همراه با این مرواریدها بهتر است از سایه های روشن و ملایم بهره ببرید تا زیبایی آن ها در چهره شما بیشتر جلوه داشته باشد.

رژلب نارنجی

ترکیب رژلب نارنجی روشن با لباس مشکی باعث شیک تر و البته گرم تر به نظر رسیدن ظاهر شما می گردد. یکی از فزونی های این رنگ رژلب نسبت به رنگ های دیگر این است که می توان از آن در تمام فصل های سال استفاده کرد و از زیبایی بی میزان ی رنگ نارنجی لذت برد. از قلم نیاندازید که در هنگام استفاده از این رژلب حتما از مدادی به همان رنگ برای کشیدن خط لب بهره ببرید تا لب هایتان فرم داشته باشند.

سخن پایانی

برای انتخاب فزونین آرایش با لباس مشکی شما محدودیت زیادی ندارید و می توانید هر سبک میکاپی که بیشتر دوست دارید را امتحان کنید تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. در آخر این شما هستید که باید با ظاهر خودتان احساس راحتی کنید؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم با توجه به نکات گفته شده در این مطلب، به سراغ آرایشی بروید که احساس تازگی و زیبایی بیشتری به شما می دهد.

منبع: ByrdMYGLAMMie ,MYGLAMM

منبع: دیجیکالا مگ

به "18 ایده مجذوب کننده برای برترین آرایش با لباس مشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 ایده مجذوب کننده برای برترین آرایش با لباس مشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید