10 گوشی پرطرفدار هفته (19 مهر ماه)

به گزارش وبلاگ کلشی ها، لیست پرطرفدارترین گوشی های هوشمند این هفته دستخوش تغییراتی شده است.

10 گوشی پرطرفدار هفته (19 مهر ماه)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی وبلاگ کلشی ها، به نقل از gsmarena، لیست پرطرفدارترین گوشی های هوشمند این هفته با معرفی 10 گوشی برتر نسبتاً متنوع که شامل دستگاه های پنج سازنده مختلف بود آماده شد.

همچون هفته قبل آیفون 13 پرو مکس اپل صندلی نخست را تصاحب نموده است. گوشی محبوب ردمی نوت 10 پرو شیائومی هم بعد از هفته ها صدرنشینی و در جمع 3 گوشی برتر بودن، به نیمه پایینی جدول رفته بود که دوباره به جمع بالانشینان بازگشت.

گوشی هوشمند Galaxy A52s 5G هم روندی صعودی داشته و از رتبه پنجم به رتبه سوم رسیده است. دیگر گوشی شیائومی یعنی Xiaomi 11T Pro هم صعود قابل توجهی را تجربه نموده است و از رتبه نهم به رتبه چهارم نقل مکان نموده است.

گوشی Galaxy M52 5G سامسونگ هم با یک پله عقب نشینی به رده پنجم بسنده نموده است. یکی از گوشی های تازه وارد این هفته Tecno Camon 18 Premier است که باید دید در هفته های آینده چه وضعیتی خواهد داشت.

اما مثل هفته قبل iPhone 13 در همان رتبه هفتم جای گرفته است. دیگر گوشی شرکت سامسونگ یعنی Galaxy S21 Ultra 5G از رتبه دهم به رتبه هشتم رسیده و رتبه های نهم و دهم را گوشی های تازه وارد اشغال نموده اند. گوشی Poco X3 Pro شیائومی رتبه نهم را کسب نموده و گوشی هوشمند Nokia T20 در رده دهم جای گرفته است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "10 گوشی پرطرفدار هفته (19 مهر ماه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 گوشی پرطرفدار هفته (19 مهر ماه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید