یک خبرنگارانیی برنده مسابقه سفرنامه نویسی شد!

به گزارش وبلاگ کلشی ها، جشنواره ملی گردشگری حلال، سومین دوره خود را پشت سر گذاشته؛ بسیار راضی کننده است وقتی نفر اول سفرنامه نویسی، یکی از اعضای خبرنگاران باشد: خانم نیوشا امینیان.

یک خبرنگارانیی برنده مسابقه سفرنامه نویسی شد!

مصاحبه تحریریه وبلاگ کلشی ها با خانم امینیان را بخوانید.

- از سال 1392 به عنوان لیدر طبیعت گردی و از تابستان 95 در معاونت پشتیبانی در وبلاگ کلشی ها فعالیت می کنم. در تورهای مختلف به عنوان لیدر اول یا دوم با گروه همراه بودم، نمی شود گفت کدام سفر برایم دلچسب تر بود و هرکدام لذتی متفاوت داشت.

اولین تجربه های تورلیدری من با وبلاگ کلشی ها بود که فرصتی در اختبار من گذاشت تا شناخت بیشتری به مقاصد، اقلیم ها و فرهنگ های مختلف پیدا کنم؛ در نتیجه این فعالیت توانستم علاوه بر دانش آکادمیک، تجربه های زیادی پیدا کنم. جالب است که این سفرنامه از دل همین سفرها ایجاد شد و ثمره یکی از سفرهای من با وبلاگ کلشی ها بوده است.

بخشی از سفرنامه خانم امینیان

- کارشناسی مدیریت جهانگردی خوانده ام و در همان دوران، سفرهای زیادی با همراهی دوستانم می رفتم. اما مهم ترین و موثرترین سفرهایم تورهای نجومی بود که خود به همراه دوستانم تشکیل می دادیم. این سفرها در منطقه ها مختلفی برگزار می شد و معمولا محبت آمیز بود. هدفمان از این سفرها بالا بردن دانش ستاره شناسی مان بود. بعد از آن برای این که بتوانم جدی تر سفر کنم دوره های تورلیدری و در ادامه در یک دوره مدیریت هتل داری هم شرکت کردم و مدرک مدیریت هتلداری را هم دریافت کردم. تمام این فعالیت ها کمک کرد تا دانش بیشتری درباره صنعت گردشگری کسب کنم و اکنون تحصیلاتم را در رشته جغرافیا-برنامه ریزی گردشگری در مقطع کارشناسی ارشد ادامه می دهم.

- نوشتن خصوصا در زمینه گردشگری یکی از علایق من هست، وبلاگ http://jahangardi.blogfa.com برای پرداختن به این مورد ایجاد کرده و مطالبی مرتبط با گردشگری را در آن می نویسم. پیرو علاقه ام امسال در جشنواره گردشگری حلال در بخش سفرنامه نویسی شرکت کردم و به نظر داوران به عنوان نفر اول این بخش انتخاب شدم.

در وبلاگ نیوشا امینیان اطلاعاتی درباره گردشگری خواهید خواند.

- سفرنامه ترکمن صحرا تنها نشان دهنده تبحر نویسنده اش نیست بلکه حاصل یک برنامه ریزی دقیق در سفر وبلاگ کلشی ها بود چراکه علاوه بر آنکه من به عنوان لیدر سفر می کردم می توانستم زوایای بیشتری از این سفر ببینم و دوست داشتم داستان آن را برای دیگران تصویر کنم. به طور کلی فکر می کنم سفرنامه ها مانند سفیرانی هستند که می توانند یک مقصد را دوباره یادآوری کنند.

جشنواره گردشگری حلال سومین دوره خود را در بخش های عکس (مردمی و حرفه ­ای)، فیلم، سفرنامه­ نویسی و ایده­ برگزار کرد.

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ کلشی ها

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "یک خبرنگارانیی برنده مسابقه سفرنامه نویسی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک خبرنگارانیی برنده مسابقه سفرنامه نویسی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید