پیش بینی بارندگی در خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با کاهش غلظت آلاینده های جوی در خراسان رضوی شاهد هوایی سالم هستیم.

پیش بینی بارندگی در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار از ، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، گفت: در روزهای آخر هفته برای خراسان رضوی هوایی پاک و سالم پیش بینی شده است.

او ادامه داد: از سه شنبه کیفیت هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد و باران های پیش بینی شده بیشتر جنوب، نواحی مرکزی و غرب این استان را فرا می گیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی روزهای گذشته بارش های خفیف و پراکنده ای در مناطق مختلف خراسان رضوی اتفاق افتاده و در شب گذشته بیشترین بارش مربوط به شهرستان های درگز و کلات با یک دهم میلی متر گزارش شده است.

آهنگر زاده اضافه کرد: پیشینه دمای هوای امروز مشهد 10 درجه سلسیوس پیش بینی شده که نسبت به دیروز دو درجه کاهش دارد و تا انتها این هفته با نوسان دو درجه ای همراه است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با دمای هوای چهار درجه زیر صفر و خواف با پیشینه دمای هوای 17درجه به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرستان های خراسان رضوی طی 24ساعت گذشته بوده اند.

او توضیح داد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در بردسکن با شدت 32کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

/ی.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیش بینی بارندگی در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بارندگی در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید