شروع گردهمایی شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی در مشهد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، سومین گردهمایی 200 شرکت دانش بنیان خراسان رضوی با هدف بیان چالش ها در این حوزه و ارتقای زیست بوم فناور و دانش بنیان در مشهد شروع شد.

شروع گردهمایی شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی در مشهد

مجتبی بهنام تقدسی دبیر اجرایی گردهمایی شرکت های دانش بنیان گفت: هدف از برپایی این نشست تخصصی که با حضور مدیران و نمایندگان 200 شرکت دانش بنیان استان برپا شده است بیان چالش های شرکت ها در حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاونان وی است.

او اضافه کرد: در این گفت و شنود ها در پی برطرف موانع و ارتقای زیست بوم و فضای کسب و کار دانش بنیان در استان هستیم و از طرفی می خواهیم توانمندی شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی را مطرح کنیم.

دبیر اجرایی گردهمایی شرکت های دانش بنیان ادامه داد: در نشست امروز 100 نفر از مسئولان کشور در حوزه معاونت علمی رئیس جمهور و بخش های مرتبط با دانش بنیان ها و بعلاوه مسئولان استانی مرتبط با این حوزه حضور دارند.

تقدسی اعلام کرد: در حاشیه این نشست، 32 شرکت دانش بنیان استان نمایشگاهی با 32 غرفه بر پا نموده اند تا توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

بعلاوه قرار است امروز از محصول فناورانه مشعل ماژولار که یک شرکت داخل دانش بنیان خراسان رضوی برای نخستین بار در ایران فراوری نموده است رونمایی گردد.

وبلاگ کلشی ها خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع گردهمایی شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع گردهمایی شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید