شرایط گیلان همچنان قرمز است

به گزارش وبلاگ کلشی ها، معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: شرایط شیوع بیماری کرونا در گیلان همچنان قرمز است.

شرایط گیلان همچنان قرمز است

به گزارش از ، آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: گیلان شرایط قرمز کرونایی دارد، به این استان سفر نکنید.

او با بیان اینکه شرایط شیوع بیماری کرونا در گیلان همچنان قرمز است و این دهمین هفته ای است که ما این شرایط را تجربه می کنیم، از مردم به ویژه گیلانیان مقیم دیگر استان های کشور خواست در تعطیلات پیش رو به این استان مسافرت نکنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در حال حاضر 360 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این استان بستری هستند که حال 70 نفر آنها وخیم است.

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور گیلان نیز گفت: با وجود تاکید مسئولان برای پرهیز هموطنان از سفر به گیلان، از ساعت ها قبل شاهد ترافیک سنگین در ورودی شهر رودبار و حجم بالای ورود مسافران به این استان هستیم.

او با بیان اینکه مردم از سفر های غیرضروری به گیلان بپرهیزند، شرح داد: هموطنان مسافرت به گیلان را به زمان عادی شدن شرایط از لحاظ شیوع بیماری کرونا موکول کنند و از حضور در این استان خودداری کنند.

بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در شرایط قرمز قرار دارند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شرایط گیلان همچنان قرمز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط گیلان همچنان قرمز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید