واردات چوب به کشور، ساداتی نژاد: تأمین احتیاج کارخانه های داخلی و واردات چوب بالانس نیست

به گزارش وبلاگ کلشی ها، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون کشاورزی، گفت: دستور کار جلسه امروز در مورد واردات چوب به کشور بود.

واردات چوب به کشور، ساداتی نژاد: تأمین احتیاج کارخانه های داخلی و واردات چوب بالانس نیست

به گزارش گروه مالی خبرگزاری وبلاگ کلشی ها، سیدجواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون کشاورزی، گفت: دستور کار جلسه امروز در مورد واردات چوب به کشور بود.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توسعه صنایع چوبی و ام دی اف و از سوی دیگر ممنوعیت برداشت از جنگل های کشور در برنامه ششم توسعه، به واردات چوب با پوست برای تأمین احتیاج کارخانه های داخلی وجود دارد،به دلیل شرایط قرنطینه ای واردات چوب برای تأمین احتیاج واحدهای تولیدی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه در نشست امروز با حضور ذی نفعان واردات چوب آنالیز شد تا معین گردد که با چه راهکاری و با در نظر دریافت صیانت از جنگل ها و مقابله با آفات چوب می توانیم احتیاج صنایع چوبی کشور را تأمین کنیم، توضیح داد: دغدغه های سازمان حفظ نباتات، سازمان جنگل ها، وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخش خصوصی در مورد واردات چوب شنیده و راه کارهایی نیز مطرح شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در جلسه امروز مقرر گشت در زمینه واردات چوب دو نشست مجزی یکی با حضور سازمان بنادر، وزارت راه وشهرسازی و سازمان برنامه وبودجه به منظور آنالیز امکان احداث بندر در استان گلستان به صورت تخصصی برای واردات صنایع چوب و نشست بعدی با حضور تعدادی از اساتید رشته های جنگل و صنایع چوب دانشگاه تهران، گرگان، تربیت مدرس و گلستان برای آنالیز راه کارهای انجام قرنطینه به منظور جلوگیری از شیوع آفت ها برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "واردات چوب به کشور، ساداتی نژاد: تأمین احتیاج کارخانه های داخلی و واردات چوب بالانس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات چوب به کشور، ساداتی نژاد: تأمین احتیاج کارخانه های داخلی و واردات چوب بالانس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید