جاذبه های دیدنی راستا تهران اصفهان با اتوبوس

به گزارش وبلاگ کلشی ها، اصفهان، شهری در مرکز ایران، جنوب تهران و مرکز استان اصفهان است. همه ما این شهر زیبا را نصف جهان می نامیم. با توجه به کاشی کاری بسیار زیبای دستسار و آثار تاریخی باشکوه، یکی از زیباترین شهرهای جهان در نظر گرفته شده است. ای شهر باستانی، زمانی پایتخت ایران بوده است، امروزه کارخانه های منسوجات و فولاد در اصفهان زیاد هستند و تبدیل به شهری صنعتی شده است. معماری آن، بلوارهای درختی و زیبایی های طبیعی، آن را به یکی از برجسته ترین های ایران تبدیل کرده است.

جاذبه های دیدنی راستا تهران اصفهان با اتوبوس

اصفهان آب و هوای خشک را تجربه دارد، دقیقاً مانند بقیه فلات ایران با بارندگی اندک. زمستان های سرد با دمای 2 درجه سانتیگراد (27 درجه فارنهایت) و 8 درجه سانتیگراد (47 درجه فارنهایت) دارد. امواج سرد گاهی اوقات می تواند درجه حرارت را تا -10 درجه سانتیگراد (14 درجه فارنهایت) کاهش دهد و رکورد کم آن -19.4 درجه سانتیگراد (-2.9 درجه فارنهایت) است. برف حداقل یک بار در هر زمستان می بارد. در مقابل، تابستان ها با اوج دریافت 36 درجه سانتیگراد (97 درجه فارنهایت) در ماه تیر گرم می شوند اما شب های دلپذیر دمای هوا کمی بالاتر از 21 درجه سانتیگراد (70 درجه فارنهایت) دارند. امواج گرما در این فصل زیاد می شوند و رکورد بالا 43 درجه سانتیگراد (109 درجه فارنهایت) است.

مسافت تهران تا اصفهان

راستا 1 448 کیلومتر 4 ساعت و 44 دقیقه

راستا 2 431 کیلومتر 4 ساعت و 56 دقیقه

راستا 3 436 کیلومتر 5 ساعت

باید گفت تهران تا اصفهان حدود 5 ساعت فاصله دارد البته بستگی دارد که با ماشین شخصی می روید یا با اتوبوس. چرا که سفر با ماشین شخصی و بدون توقف 5 ساعت طول می کشد. اما اگر در راه بخواهید استراحت کنید و از راستا لذت ببرید به 10 ساعت هم خواهد رسید. مقدار زیادی از راستا تهران تا اصفهان بیابان است اما زیبایی های خاص خودش را دارد چرا که در این راستا از شهرهای زیبا و تاریخی قم وکاشان خواهید گذشت.

این سفر با حرکت از تهران به طرف قم آغاز می شود. فاصله تهران تا قم 148 کیلومتر است و در حدود یک ساعت و 52 دقیقه این راستا طول می کشد. بعد از گذشتن از قم مقصد بعدی که به آن سفر خواهید کرد شهر باستانی و زیبای کاشان خواهد بود. با خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان از علی بابا می توانید از این زیبایی ها لذت ببرید.

در اینجا 3 راستا رسیدن از تهران اصفهان را برای شما شرح می دهیم:

راستا اول: (448کیلومتر/ 4 ساعت و 44 دقیقه)

وارد بزرگراه نواب، بزرگراه شهید چراغی شوید و به سوی بزرگراه خلیج فارس در منطقه 19 بروید.

به سوی بزرگراه خلیج فارس ادامه دهید.

به طرف راستا 65 خارج شوید.

از سمت چپ حرکت کنید تا آزادراه معلم را ادامه دهید.

بیشتر بخوانید : فرودگاه بین المللی اصفهان

راستا دوم: (431 کیلومتر/ 4 ساعت و 56 دقیقه)

وارد بزرگراه نواب، بزرگراه شهید چراغی و به سوی بزرگراه خلیج فارس در منطقه 19 شوید.

بزرگراه خلیج فارس و راستا 56 را بسوی راستا 65 در استان مرکزی دنبال کنید. از راستا 56 خارج شوید.

به سوی میمه ادامه دهید. راستا 65 را به سوی اصفهان ادامه دهید.

راستا سوم: (436 کیلومتر/ 5 ساعت)

از بزرگراه نواب، بزرگراه شهید چراغی، بزرگراه آیت اله سعیدی/جاده تهران - ساوه و بزرگراه آزادگان وارد آزادراه تهران - ساوه شوید. آزادراه تهران - ساوه را بسوی راستا 65 در استان مرکزی دنبال کنید. به سوی میمه ادامه دهید. راستا 65 را به سوی اصفهان ادامه دهید.

با ماشین

راستا اصفهان در بزرگراه ها از خدمات خوبی برخوردار است. راستاهای اتومبیل رانی از تهران، قم، نائین، کاشان، ورزنه، شیراز، یزد و اهواز وجود دارد.

با اتوبوس

اصفهان با اتوبوس به بیشتر نقاط ایران وصل است. چندین پایانه اتوبوس در اصفهان وجود دارد و باید توجه داشته باشید که کدام یک برای شما مناسب تر است. کاوه، صفه، زاینده رود و جی ترمینال های اصلی اتوبوس های شهر اصفهان هستند.

در ترمینال کاوه هر 15 دقیقه اتوبوس از تهران وجود دارد. همچنین چند اتوبوس لوکس با اصطلاح استاندارد اروپایی یا همان وی آی پی (صندلی های بسیار راحت، مینی بار باز و غیره) وجود دارد. بلیط تهران با بلیط های لوکس نسبت به اتوبوس های معمولی هزینه بیشتری دارد.

جدول زمانی اتوبوس از تهران به اصفهان و زمان عزیمت، کرایه اتوبوس، مدت زمان، مسافت و اطلاعات بیشتر را می توانید از طریق سایت علی بابا بررسی کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. با خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان از علی بابا می توانید تمامی اطلاعات را به دست آورید.

پایانه های اتوبوسرانی تهران دارای خدمات وی آی پی است و هر 15 دقیقه بین ساعت 12:00 تا 11:45 دقیقه به مقصد اصفهان حرکت می کند.

چه مدت طول می کشد از تهران به اصفهان برسیم؟

فاصله تهران تا اصفهان حدود 400 کیلومتر است و تقریباً 4 ساعت و 50 دقیقه طول می کشد.

چند ایستگاه اتوبوس در جاده است؟ چقدر طول می کشد؟ آیا ممکن است یک وعده غذایی در راستا باشد؟

با توجه به زمان عزیمت، اتوبوس معمولاً دارای یک توقف برای ناهار یا شام است که حدود 15 یا 20 دقیقه طول می کشد. شاید برای استراحت 15 دقیقه دیگر هم وجود داشته باشد.

در طول راستا، کدام شرکت های اتوبوسرانی برای خدمات رسانی در دسترس هستند؟ زمان عزیمت چه زمانی است؟

از تهران به اصفهان شرکت اتوبوس همسفر و دیگر شرکت ها آماده ارائه خدمات است. عزیمت از ترمینال کاوه به تهران، در ساعت های مختلف انجام می شود علاوه بر آن از ترمینال صفه هم این سفر انجام می شود.

کدام شرکت های اتوبوس آماده خدمات رسانی در راستا هستند؟

شرکت هایی که آماده خدمات رسانی هستند و می توانید به خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان از آنها بپردازید عبارتند از: عدل، سیر و سفر، رویال سفر ایرانیان، چابک سواران، میهن نور و حامی سفر. بهترین شرکت های اتوبوسرانی سیر و سفر، رویال سفر ایرانی و چابک سواران هستند که خدمات اتوبوس وی آی پی را ارائه می دهند.

آیا اتوبوس ها شب ها در راستا حرکت می کنند؟

اتوبوس های موجود در راستا تهران - اصفهان نیز شبانه اجرا می شوند. آنها هر 15 دقیقه بین 12:00 و 23:45 حرکت می کنند.

چه کلاس های اتوبوس می توانند در این راستا خدمت کنند؟

اتوبوس های ماهان، درسا، مارال VIP با ظرفیت 25 و 32 نفر و اسکانیا با ظرفیت 44 نفر آماده خدمت رسانی هستند. برای خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان بهتر است اتوبوس های وی آی پی را انتخاب کنید.

مسافرین چقدر می توانند بار داشته باشند؟

هر مسافر می تواند بار اتوبوس را تا 20 کیلوگرم حمل کند. اگر میزان بار شما بیش از حدبیشتر باشد، باید مبلغی را اضافه کنید.

چه طور بلیطمان را پس بدهیم؟

اگر به هر دلیلی سفرتان کنسل شد، می توانید بلیطتان را پس بدهید. هنگام خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از علی بابا در سایت https://www.alibaba.ir/bus-ticket در قسمت قوانین کنسلی، میزان جریمه استرداد بلیط را بخوانید.

منبع: چمدان

به "جاذبه های دیدنی راستا تهران اصفهان با اتوبوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های دیدنی راستا تهران اصفهان با اتوبوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید