همه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع به سامانه حج مراجعه کنند

به گزارش وبلاگ کلشی ها، زاور گفت: ودیعه گذاران در این سامانه نسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه ای و تکمیلی خود اقدام کنند.

همه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع به سامانه حج مراجعه کنند

علی اکبر زاورمدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت:همه سپرده گذاران حج تمتع فارغ از اینکه در چه سالی قصد تشرف به حج را دارند و یا نوبت آنان باشد، در اسرع وقت با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع به آدرس Reserve.haj.ir مراجعه نمایند.

زاور اضافه کرد: ودیعه گذاران در این سامانه نسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه ای و تکمیلی خود اقدام نموده و در انتها کد رهگیری دریافت نمایند تا در آینده و پس از مشخص شدن کاروان های اعزامی بتوانند با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به انتخاب و ثبت نام در کاروان اقدام نمایند.

او اضافه کرد:مراجعه به این سامانه و اخذ کد رهگیری صرفا به منظور به روزرسانی اطلاعات فردی افراد بوده و سازمان حج و زیارت براین اساس نسبت به برنامه ریزی، فراخوان و اعزام افراد عمل خواهد نمود.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی ادامه داد: اولویت های تشرف و ضوابط اعزام به حج تمتع سال 1402 پس از انجام مذاکرات فی مابین با کشور عربستان و در زمان مقرر به اطلاع عموم خواهد رسید.

وبلاگ کلشی ها مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "همه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع به سامانه حج مراجعه کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع به سامانه حج مراجعه کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید