هتل حبابی فرانسه، تجربه ای متفاوت و مجذوب کننده

به گزارش وبلاگ کلشی ها، هتل حبابی فرانسه (Attrap Rêves) یکی از برترین هتل های حبابی دنیا به شمار میرود. در این هتل 6 اتاق حبابی شکل وجود دارد که هر کدامشان با دیگری فرق دارد و هر کدامشان دکوراسیون خاص خودشان را دارند. این اتاق های حبابی شکل دارای منظره 350 درجه ای به اطراف هستند و اقامت در آن ها باب میل کسانی است که از گذراندن شب در یک طبیعت زیبا و بکر جنگلی لذت می برند.

هتل حبابی فرانسه، تجربه ای متفاوت و مجذوب کننده

جالب است که بدانید در نزدیکی این اتاق های حبابی شکل، یک ساختمان اصلی نیز ساخته شده است که مهمانان می توانند در آن غذایشان را میل نمایند و با تلسکوپ به تماشای ستاره های آسمان بنشینند و یا از امکانات رفاهی و تفریحی هتل نظیر جکوزی روباز آن استفاده نمایند و یک اقامت لاکچری را در فرانسه تجربه نمایند.

این هتل در شهر آلواچ در بخش جنوب شرقی فرانسه واقع شده است و یکی از عاشقانه ترین هتل های فرانسه به شمار میرود. با این حساب، اگر شما هم احتیاج به این دارید که برای چند روزی احساس کنید در دنیا هستی تنها هستید و یا اینکه دوست دارید عاشقانه ترین روزهای ممکن را در فرانسه سپری کنید، باید به اقامت در این هتل حبابی در فرانسه فکر کنید.

نام هر کدام از این واحدهای حبابی شکل به ترتیب زیر می باشد: Zen، طبیعت(Nature)، زرق و برق(Glamour)، هزار و یک شب (1001 nights) و شیک و طراحی (Chic & design).

برخلاف سایر ماجراجویی هایی خارجی (مثل چادر زدن و…) این حباب های جناب وکاپنست هوشمندانه آنها به بازدیدنمایندگان این اجازه را می دهند که شب را در زیر آسمان صاف بدون تجربه هیچ مسئله ای مثل هوای بد، حشرات و رطوبت. از طرفی پذیرایی در محل هم ممکن می باشد و دارای منوهایی می باشد که از 16 یورو آغاز می گردد. هزینه یک شب اقامت در این هتل برای دو نفر حدود 109 یورو در فصل های کم جهانگرد می باشد.

این گوی های شفاف به وسیله یک دمنده بی صدا نگهداری می گردد که به طور مداوم هوای تازه وارد میکند و سطح اکسیژن را حفظ می نماید. هر حباب شفاف، دیدگاه های پانوراما ازمحیط اطراف Allauch، یک بخش فرانسوی واقع در 10 کیلومتری شرق مارسی، در بخش Bouches-du-Rhône ارائه می دهد.

بر خلاف افکار اولیه ما، صاحبان هتل حریم خصوصی را تضمین می نمایند. طراحی داخلی هر حباب دارای هویت خاص خود است و دکوراسیون بسته به تمایل گردشگران فرق دارد.

منبع: گردشبان

به "هتل حبابی فرانسه، تجربه ای متفاوت و مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل حبابی فرانسه، تجربه ای متفاوت و مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید