نگاه تدارکاتی نسبت به 4 بازی ابتدایی لیگ داریم

به گزارش وبلاگ کلشی ها، بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: برای ما بسیار مهم بود که لیگ را با پیروزی شروع کنیم و 4 بازی ابتدایی لیگ برای ما حکم دیدارهای تدارکاتی پیش از مسابقات آسیا را دارد.

نگاه تدارکاتی نسبت به 4 بازی ابتدایی لیگ داریم

به گزارش وبلاگ کلشی ها از اصفهان، علی اصغر حسن زاده شامگاه سه شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال گفت: بازی بسیار خوبی بود و در نخستین بازی در شرایط بازی نبودیم به این دلیل که ملاقات هفته نخست ما لغو شده بود. تمرینات پر فشاری داشتیم و آمادگی بدنی ما به 100 درصد نرسیده بود.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و به خوبی نیز توانستیم آن را اداره کنیم، برای ما بسیار مهم بود که لیگ را با پیروزی شروع کنیم به این دلیل که به 4 بازی پیش از مسابقات آسیا به عنوان بازی تدارکاتی نگاه می کنیم. امیدوارم با برد در این ملاقات با روحیه و آمادگی کامل وارد این مسابقات بشویم تا بتوانیم از آبروی ایران دفاع کنیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره اینکه چرا تیمش در ابتدای بازی بسیار راحت گل دریافت کرد، گفت: این اتفاقات رخ می دهد و برای نبود برق و گرم و سرد شدن بازیکنان تمرکز بازیکنان کمی به هم ریخت. البته خوشبختانه نشان دادیم تیم بزرگی هستیم به این دلیل که در بازی نخست پس از دریافت گل بازی را به نفع خودمان بازگرداندیم.

وی در پاسخ به این سوال که بین 2 استادیوم 25 آبان و پیروزی کدام را ترجیح می دهد، توضیح داد: هر 2 استادیوم هم خوبی و هم بدی دارند سالن پیروزی طرفداران به راحتی می آیند و بر حریف فشار بیشتری بیاروند اما 25 آبان از نظر کفپوش و ابعاد بسیار خوب است که می توانیم تاکتیک های مربی را بهتر اجرا کنیم.

منبع: تسنیم

به "نگاه تدارکاتی نسبت به 4 بازی ابتدایی لیگ داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه تدارکاتی نسبت به 4 بازی ابتدایی لیگ داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید