نتیجه نهایی 127 پرونده شهدای محیط بان تا پایان ماه رمضان اعلام می گردد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، خبرگزاری خبرنگاران- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست پلیس پیشگیری ناجا گفت: با دستور رئیس بنیاد شهید، نتیجه قطعی و نهایی 127 پرونده مفتوح و بلاتکلیف محیط بانان شهید تا خاتمه ماه رمضان اعلام خواهد شد.

نتیجه نهایی 127 پرونده شهدای محیط بان تا پایان ماه رمضان اعلام می گردد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ کلشی ها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمشید محبت خانی در جلسه ای که با هدف احراز شهادت محیط بانان شهید با حضور آقای سعید اوحدی؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران برگزار گشت، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون 145 نفر از محیط بانان پرتلاش در راه حفاظت از محیط زیست کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند که متاسفانه 80 درصد از پفراینده ه بنا به دلایل مختلف مورد رسیدگی قرار نگرفته اند.

وی با بیان اینکه نبود اداره ای مستقل در سازمان محیط زیست کشور برای تکمیل پفراینده شهدای محیط بان و عدم تشکیل یگان حفاظت تا سال 88 از عمده دلایل تاخیر در رسیدگی به امور محیط بانان شهید می باشد، اضافه کرد: حسب پیشنهاد و پیگیری های یگان حفاظت برای ساماندهی و احقاق حقوق شهدای عرصه محیط زیست، مرکز امور ایثارگران از سال 98 تشکیل و تسریع در فرایند تکمیل مستندات قانونی و رسیدگی به این امور در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه حمایت از محیط بان حمایت از زیست بوم کشور است از پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و تسریع در احراز شهادت اولین شهدای محیط بان امسال که اخیرا هنگام حراست از منطقه حفاظت شده فیله خاصه زنجان جان عزیز خود را نثار کردند قدردانی کرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه شغل محیط بانی از مشاغل سخت و سخت، اما ارزشمند و محیط بانان از اقشار بسیار زحمتکش کشورمان هستند، اضافه کرد: در حال حاضر 3 هزار و 500 محیط بان در 604 پاسگاه محیط بانی مشغول حراست و حفاظت از زیست بوم کشور می باشند که نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسئولان هستند.

معین تکلیف 127 پفراینده محیط بان شهید

در این جلسه آقای سعید اوحدی؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با قدردانی از اقدامات ارزنده یگان حفاظت محیط زیست و پلیس پیشگیری ناجا در تامین امنیت حیات وحش و حقوق حقه مجاهدان محیط زیست به تشریح فرایند رسیدگی اداری به پفراینده شهدای والا مقام در بنیاد پرداخت.

این مقام مسئول با اعلام آمادگی برای حمایت همه جانبه از شهدای محیط بان گفت: با همت کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران پفراینده 127 محیط بان شهید تا خاتمه ماه مبارک رمضان آنالیز و نتیجه قطعی و نهایی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نتیجه نهایی 127 پرونده شهدای محیط بان تا پایان ماه رمضان اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه نهایی 127 پرونده شهدای محیط بان تا پایان ماه رمضان اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید