موجودی شیائومی میکس فولد 2 در عرض 5 دقیقه در چین به اتمام رسید

به گزارش وبلاگ کلشی ها، چند روز پیش شیائومی در مراسم خود از محصولات جدیدش یعنی گوشی هوشمند ردمی K50 اولترا، ردمی K50 اکستریم ادیشن به همراه گوشی تاشوی جدیدش یعنی میکس فولد 2 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند تاشو به عنوان جانشین گوشی می میکس فولد شیائومی روانه بازار گوشی های تاشو می گردد. امروز فروش میکس فولد 2 به طور رسمی در بازار چین شروع شد، اما در کمال تعجب اکنون این شرکت اعلام نموده که در عرض 5 دقیقه، همه موجودی این گوشی تاشو به سرانجام رسیده است. شیائومی هنوز در خصوص تعداد گوشی های به فروش رسیده اطلاعاتی را منتشر ننموده است.

موجودی شیائومی میکس فولد 2 در عرض 5 دقیقه در چین به اتمام رسید

در خصوص قیمت این گوشی تاشو باید اشاره کنیم که نسخه با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی میکس فولد 2 حدود 1325 دلار قیمت دارد، در حالی که نسخه با 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 1474 دلار به فروش رسیده است. بعلاوه مدل با 12 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت 1769 دلار در اختیار کاربران نهاده شد.

گوشی تاشوی میکس فولد 2 شیائومی مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی E5 AMOLED سامسونگ است که از رفرش ریت 120 هرتز، رزولوشن Full HD+ و گوریلا گلکس ویکتوس بهره می برد. در بخش داخلی هم نمایشگر 8.2 اینچی با رزولوشن 2016 در 1914 تعبیه شده که وضوح 2.5K و رفرش ریت 120 هرتزی را ارائه می دهد. در مقایسه با نمایشگرهای دیگر، E5 AMOLED سامسونگ حدوداً 25٪ مصرف انرژی کمتر و 33٪ کیفیت بیشتری در عبور نور خواهد داشت.

میکس فولد بعلاوه مجهز به دوربین زیر نمایشگر نیز است. این گوشی هوشمند با تازهترین چیپست پرچم دار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 روانه بازار شده است. کاربران می توانند تا حداکثر 12 گیگابایت حافظه ی رم و 1 ترابایت حافظه داخلی این دست به انتخاب بزنند. حسگر اثر انگشت علاوه بر زیر نمایشگر با دکمه پاور این گوشی هوشمند نیز ادغام شده است.

یکی از مقوله های اساسی گوشی های هوشمند تاشو، بحث چین خوردگی نمایشگر است که شرکت ها را برای ارائه کمترین حد چین خوردگی بسیار تحت فشار قرار می دهد. مقدار چین خوردگی نمایشگر این نسل از گوشی های تاشوی شیائومی نسبت به نسل قبلی این گوشی پیشرفت چشمگیری داشته و ضخامت آن در حالت باز شده فقط 5.4 میلی متر است. شیائومی در قاب پشتی این گوشی هوشمند تاشو از یک سیستم دوربین سه گانه با همکاری لایکا بهره برده که سنسور اصلی آن، دوربین 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی است که از قابلیت ضبط ویدیوهای Dolby Vision HDR پشتیبانی می نماید.

در کنار این سنسور، دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری نیز دیده می شوند. روی پنل جلویی میکس فولد 2 یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نهاده شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. انرژی گوشی از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از شارژ 67 واتی پشتیبانی می نماید. سیستم عامل اندروید 12 نیز به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا می نماید.

هنوز معین نیست که شیائومی چه زمانی این گوشی تاشوی تازه را برای فروش مجدد در دسترس کاربران قرار می دهد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "موجودی شیائومی میکس فولد 2 در عرض 5 دقیقه در چین به اتمام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موجودی شیائومی میکس فولد 2 در عرض 5 دقیقه در چین به اتمام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید