معرفی 30 مدل جاکفشی ایستاده در طرح های چوبی و فلزی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، از آنجایی که جاکفشی اولین وسیله ای است که افراد هنگام ورود به خانه با آن روبرو می شوند، یک خانه دار خوش سلیقه اهمیت زیادی برای این موضوع قائل می شود. انتخاب یک مدل جاکفشی ایستاده زیبا، خوش سلیقگی خانواده را در همان نگاه اول نشان میدهد. این انتخاب کار چندان سختی نیست. اما انتخاب یک جاکفشی خلاقانه و چشم گیر نیازمند صرف وقت و بررسی طرح های گوناگون است. در این پست قصد دارم به معرفی چنین جاکفشی هایی بپردازم.

معرفی 30 مدل جاکفشی ایستاده در طرح های چوبی و فلزی

وظیفه جاکفشی ساده است، محلی برای نگهداری کفش ها و ملزومات مربوطه مثل واکس و پاشنه کش و … که معمولا در محفظه کوچکی بالا یا کنار جاکفشی قرار می گیرد. شاید بخاطر همین وظیفه ساده باشد که خیلی ها توجه چندانی به ظاهر جاکفشی نمی کنند و نهایتا به مدل های ساده بازار بسنده می کند. همانطور که در ابتدای مطلب عرض شد، جاکفشی اولین وسیله ایست که مهمانان هنگام ورود به خانه با آن روبرو می شوند و همیچنین هنگام خروج نیز آخرین وسیله ایست که می بینند. بنظرم از بین تمام مدل ها، مدل جاکفشی ایستاده بیشترین تاثیر را روی دکوراسیون ورودی خانه خواهد گذاشت. در پایین به معرفی چند نمونه از برترین ایده ها خواهم پرداخت.

دکوراسیون های مدرن همیشه سادگی را در عین شیکی و کلاس در نگاه اول به بیننده منتقل می کنند. این جاکفشی چوبی در هر طبقه چهار کفش را در خود نگه میدارد. توجه داشته باشید که نوع خاص باز شدن درب این جاکفشی برداشتن و گذاشتن کفش ها را خیلی راحت تر می کند.

اگر خانواده پر جمعیتی دارید و نمی دانید با کفش های زیاد جلوی خانه چه کنید. مدل زیر می تواند به زیبایی هر چه تمام تر این مشکل را حل نماید. این مدل جاکفشی ایستاده، 18 جفت کفش را در خود جایی می دهد. در کنار کابینت جاکفشی، قفسه ای باز برای قرار دادن ملزومات و اکسسوری ها تعبیه شده است.

مدل جاکفشی ایستاده زیر همه چیز را در خود دارد، زیبایی، کلاس و کارایی بالا. درب های کرکره ای محل قرار گیری کفش ها را از دید پنهان می کند و در همان حال با چرخش هوا نمی گذارد محیط داخل جاکفشی بو بگیرد. قسمت بالایی هم کشویی برای قرار گیری ملزومات تعبیه شده.

41 مدل بهترین کفش ایمنی با قیمت مناسب، ضد آب و عایق + خرید

جاکفشی زیر را خودتان هم می توانید بسازید حتی اگر هیچ سر رشته ای در کارهای فنی نداشته باشید. یک نردبان چوبی قدیمی تاشو تهیه کنید، سپس تخته های چوبی را به ترتیب از بلندترین تا کوچکترین، به قسمت پله های نردبان با پیچ و رولپلاک (یا میخ) محکم کنید. با کمی زحمت، نه تنها صرفه جویی در هزینه خواهد شد که حتی بقیه هم این خلاقیت شما را تحسین خواهند کرد.

طرحی مانند شکل زیر در هر جایی که قرار بگیرد در همان نگاه اول همه را مجذوب خود می کند. چنین جاکقشی را می شود در هر کجا از خانه و با هرجور دکوراسیونی ست کرد.

وقتی اسم برند ایکیا به گوش می رسد، ناخودآگاه ذهنمان به سمت کیفیت و ارزش بالای آن وسیله می رود. جاکفشی جالب زیر ساخته همین شرکت خوشنام است. با توجه به جنس تمام فلزی این جاکفشی برای محیط های مرطوب بسیار مناسب است.

جاکفشی زیر طرحی روستیک و صنعتی دارد و از این جهت شاید برای خانه های ویلایی مناسب تر باشد. این مدل شش سینی کشویی برای قرار دادن کفش دارد و از چوب طبیعی ساخته شده.

فکر نکنم جاکفشی با طراحی مدرن تر از شکل زیر پیدا کنید. سطح یکدست صاف و هایگلاس کابینت های این جاکفشی قطعا نظرها را به خود جلب می کند.

مدل های جدید آینه و کنسول راهروی ورودی منزل + قیمت 24 مدل شیک امروزی

جاکفشی های فلزی و چهار طبقه زیر با توجه به شکل جمع و جورش، 12 جفت کفش را در خود جا می دهد. قسمت میز شکل بالای جاکفشی هم فضای سریع و مناسب برای قرار دادن چیزهاست. این جاکفشی با اینکه ساده است اما حتی وقتی درون خانه قرار بگیرد چیزی از زیبایی دکوارسیون راهروی ورودی کم نمی کند.

خیلی از جاکفشی ها فضای مناسب برای نگهداری بوت یا پوتین را ندارند. مدل زیر دقیقا این مشکل بزرگ را برطرف می کند. شکل جعبه ای محفظه ها با اندازه های متفاوت علاوه افزودن به جذابیت وسیله، کارایی آنرا هم بالا برده است.

مدل جاکفشی ایستاده طرفداران زیادی دارد، دلیلش هم کارایی بالا در برابر هزینه کم این محصولات است. مدل زیر طراحی هوشمندانه ای دارد. در گوشه بالا و پایین جاکفشی، چهار طبقه بلند برای قرار دادن بوت و پوتین در نظر گرفته شده و در وسط طبقه های معمولی، کفش های اسپرت یا مجلسی را در خود جای می دهد.

یک مدل دیگر از جاکفشی نردبانی اما اینبار طوری که فضای کمتری اشغال کند.

تزیین راهرو باریک با کاشی و سرامیک های شیک مخصوص ورودی منزل

خیلی اوقات پیش می آید که صبح ها عجله داریم و حتی کارهای کوچکی مثل باز کردن درب جاکفشی هم می تواند وقت ما را بگیرد. البته شاید این وقت خیلی ناچیز باشد اما نکته مهم آن استرس و اعصاب خوردی اضافه شده در چنین شرایطی است. جاکفشی بدون درب زیر این مشکل را حل می کند. از طرفی طوری طراحی شده که زیبا و شیک دیده شود.

و در ادامه سایر مدل ها:

منبع: اتاق

به "معرفی 30 مدل جاکفشی ایستاده در طرح های چوبی و فلزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 30 مدل جاکفشی ایستاده در طرح های چوبی و فلزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید