معرفی فرودگاه بین المللی شرمتیوو مسکو

به گزارش وبلاگ کلشی ها، فرودگاه بین المللی شرمتیوو

فرودگاه بین المللی شرمتیوو (Sheremetyevo International Airport)، یکی از معروفترین و بزرگترین فرودگاه های مسکو ابتدا به عنوان یک پایگاه نظامی ساخته شد اما سال 1959 با تغییر کاربری به یک فرودگاه بین المللی مسافربری تبدیل شد. فرودگاه شرمتیوو مسکو مقر اصلی شرکت هواپیمایی ایرفلوت است بعلاوه بسیاری از ایرلاین های معروف دنیا از جمله لوفتهانزا، بریتیش ایرویز، ایبریا، ژاپن ایرلاینز، بروکسل ایرلاینز، خطوط هوایی سوئیس و آسترین ایرلاینز این فرودگاه را به عنوان یکی از قطب های خود انتخاب نموده اند.

معرفی فرودگاه بین المللی شرمتیوو مسکو

ترمینال های فرودگاه بین المللی شرمتیوو

فرودگاه بین المللی شرمتیوو چهار ترمینال مسافربری و یک ترمینال مخصوص پروازهای اختصاصی و تجاری دارد. این ترمینال ها براساس موقعیت جغرافیایی که دارند به دو گروه ترمینال های شمالی و جنوبی تقسیم شده اند.

ترمینال های A، B و C در قسمت شمالی فرودگاه شرمتیوو قرار دارند. ترمینال A برای هواپیماهای تجاری و خصوصی و ترمینال B با معماری منحصربه فردش که شبیه به یک سفینه فضایی است برای پروازهای مقرون به صرفه قیمت مورد استفاده قرار میگیرند. ترمینال C که در سال 2007 برای پروازهای بین المللی افتتاح شد هم اکنون برای بازسازی و تعمیر بسته شده است و طبق برنامه ریزی های مسئولین فرودگاه سال 2019 دوباره فعالیت خود را شروع خواهد نمود.

ترمینال های D، E و F در بخش جنوبی فرودگاه قرار گرفته اند. ترمینال D سال 2009 افتتاح شد و به عنوان قطب ایرفلوت و اسکای تیم فعالیت می نماید. ترمینال E برای افزایش و توسعه ظرفیت ترمینال های D و F و محلی برای اتصال این دو ترمینال در سال 2010 ساخته شد. ترمینال F که ابتدا شرمتیوو-2 نامیده می شد سال 1980 برای بازی های المپیک تابستانی مسکو ساخته شد.

گارانتی خرید بلیط مقرون به صرفه قیمت مسکو

حمل و نقل فرودگاه بین المللی شرمتیوو

خط اختصاصی قطار ایرواکسپرس در مدت 35 دقیقه مسافران را از فرودگاه شرمتیوو تا مرکز شهر انتقال می دهد، این قطارها صندلی های قابل تنظیم، محفظه مخصوص چمدان و برق نیز ارائه می دهند. اتوبوس های شماره 817 و 851 هر 10 دقیقه از فرودگاه به مرکز شهر در حال حرکت هستند. تاکسی ها از دیگر وسایل حمل و نقل فرودگاه هستند که در قسمت ورودی ترمینال ها آماده انتقال مسافرین هستند.

برترین هتل های لوکس مسکو ؛ شهر میلیاردرهای دنیا

راهنمای سفر به مسکو - جام دنیای 2018 روسیه

برترین قیمت پروازهای داخلی روسیه

منبع: فلای تودی

به "معرفی فرودگاه بین المللی شرمتیوو مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فرودگاه بین المللی شرمتیوو مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید