مسعود روشن پژوه میزبان حمید لولایی در برنامه نوروزی شبکه دو می گردد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، تهران (پانا) - ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت 18:45 به روی آنتن شبکه دو می رود، شنبه ششم فروردین میزبان حمید لولایی (بازیگر) و سهیل رحمانی (خواننده) خواهد بود.

مسعود روشن پژوه میزبان حمید لولایی در برنامه نوروزی شبکه دو می گردد

ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت 18:45 به روی آنتن شبکه دو می رود، شنبه ششم فروردین میزبان حمید لولایی (بازیگر) و سهیل رحمانی (خواننده) خواهد بود.

در این برنامه، مسعود روشن پژوه با همکاری عروسک سلیم خاطرخواه با حمید لولایی به گفتگویی صمیمانه می نشینند.

حمید لولایی از بازیگران سینما و تلویزیون با آنکه نخستین حضورش در تلویزیون در سریال فراموش خانه بود، اما معروفیت او بیشتر پس از بازی در سریال های طنز نوروز 72 و ساعت خوش به دست آمد و با سریالزیر آسمان شهر در نقش خشایار مستوفی توسعه یافت. او در سال 84 بخاطر ایفای نقش در فیلمچند می گیری گریه کنی؟ برنده سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

در بخش دیگری از برنامه، سهیل رحمانی از خوانندگان جوان پاپ کشورمان، علاوه بر پاسخ به سؤالات مجتبی نظری که فقط صدای ایشان را در برنامه می شنویم، ترانه های زیبایی را بمناسبت نوروز تقدیم مخاطبان و حضار میکند. در نهایت مسعود روشن پژوه به اجرای بخش مسابقه حاضران در استودیوی برنامه می پردازد.

ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز روانه آنتن شبکه دو خواهد شد میزبان سلبریتی ها و خوانندگان کشورمان خواهد بود تا در این ایام، لحظات شادی را برای مخاطبان فراهم کند.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای ندا غفاری و مسعود روشن پژوه هرروز حوالی ساعت 18:45 مهمان خانه مخاطبان می باشد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مسعود روشن پژوه میزبان حمید لولایی در برنامه نوروزی شبکه دو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود روشن پژوه میزبان حمید لولایی در برنامه نوروزی شبکه دو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید