مراسم افتتاحیه تماشایی جام جهانی 2022؛ شکوه قطر در غیاب سلبریتی ها

به گزارش وبلاگ کلشی ها، خبرنگاران - امشب بحث برانگیزترین جام جهانی تاریخ به سبکی دیدنی و با مراسم افتتاحیه خیره کننده ای در قطر شروع شد.

مراسم افتتاحیه تماشایی جام جهانی 2022؛ شکوه قطر در غیاب سلبریتی ها

به گزارش وبلاگ کلشی ها، قطر تمام مدت سعی کرد بر روی رسوایی هایی که در این مدت به بار آورده بود سرپوش بگذارد. ولی هرکاری کرد نتوانست و خیلی از هنرمندان و طرفداران این جام دنیای را تحریم کردند. اما مراسم افتتاحیه به شکلی باشکوه شروع شد.

در ابتدای مراسم آتش بازی ها آسمان استادیوم را به رنگهای صورتی و نارنجی درآوردند و طرفداران سرخوش بر روی سکوها به پایکوبی پرداختند. مورگان فریمن، بازیگر مشهور، بر روی صحنه ظاهر شد و به 60000 طرفدار گفت که جام دنیای از این لحظه شروع شده است.

جونگ کوک از گروه BTS در استادیوم مملو از تماشاگر البیت با یک بلیزر پولک دوزی براق اجرا کرد.

موجی از پرچم های 32 کشور حاضر در جام دنیای در میان شعارهای تماشاگران سراسر دنیا در استادیوم به اهتزاز عایدی. مسکات های سابق هم بر روی صحنه به پایکوبی عایدیند، از جمله شیر غول پیکر انگلیس، و به لعیب (مسکات جام دنیای قطر) پیوستند.

بعد از انجام تشریفات تمام نگاه ها به اولین بازی جام دنیای 2022 قطر بین کشور میزبان و کشوری از آمریکای جنوبی معطوف شد. قطری ها پیش از این هرگز به جام دنیای صعود نکرده بودند اما قهرمان فعلی آسیا هستند، بنابراین انتظار داشتند که بازی خوبی در مقابل چشم طرفدارانشان به نمایش بگذارند، اما با نتیجه 2-0 بازی را به اکوادور واگذار کردند.

لیگ های برتر سراسر دنیا متوقف شده اند تا به برترین بازیکنانشان اجازه حضور در خاورمیانه و جنگیدن برای باافتخارترین جام دنیا را بدهند.

قطر کمتر از سه میلیون نفر جمعیت دارد اما انتظار می رود در حدود 1.2 میلیون طرفدار فوتبالی به این کشور هجوم بیاورند. این مسابقات تنها 29 روز به طول می انجامد و کوتاه ترین جام دنیای از سال 1978 آرژانتین است.

منبع: فرارو

به "مراسم افتتاحیه تماشایی جام جهانی 2022؛ شکوه قطر در غیاب سلبریتی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم افتتاحیه تماشایی جام جهانی 2022؛ شکوه قطر در غیاب سلبریتی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید