ماسک 1300 تومانی در داروخانه ها عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ کلشی ها، سازمان غذا و دارو بیان کرد که ماسک سه لایه پزشکی با قیمت مصوب 1300 تومان در داروخانه های سراسر کشور عرضه می گردد.

ماسک 1300 تومانی در داروخانه ها عرضه می گردد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ کلشی ها، سازمان غذا و دارو بیان کرد: باتوجه به تاکید ستاد ملی کرونا در خصوص لزوم استفاده همه آحاد جامعه از ماسک و سهولت دسترسی مردم به ماسک با قیمت مصوب، هماهنگی های لازم با تمامی شرکت های فراوری کننده و توزیع کننده سراسری ماسک سه لایه پزشکی برای تامین و توزیع صورت گرفته است.

واحد های فراوریی ماسک سه لایه پزشکی صنعتی دارای پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو که در فهرست دریافت سهمیه مواد اولیه فراوری ماسک هستند، موظف به توزیع ماسک فراوریی خود مطابق سهمیه ابلاغی به شرکت های توزیع، هستند.

براین اساس قیمت فروش درکارخانه ماسک سه لایه پزشکی 10500 ریال، قیمت توزیع کننده 11550 ریال و قیمت مصرف کننده 13000 ریال اعلام شده است.

روزانه حداقل 2 میلیون عدد ماسک فراوریی به صورت موردی و در قالب قرارداد های فروش، به شرکت های پخش مورد تأیید سازمان غذا و دارو، جهت توزیع در داروخانه های سراسر کشور توزیع و گزارش آن در سامانه ttac.ir ثبت خواهد شد.

گفتنی است قیمت مصوب ماسک سه لایه مطابق با مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا وزارت صمت 1300 تومان ابلاغ شده است. این ماسک ها با نرخ مصوب در داروخانه ها توزیع و در دسترس خواهد بود و حسب تصمیمات متخذه در دفتر ریاست جمهوری و هماهنگی صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت، به مرور طی 10 روز آینده سهمیه ماسک داروخانه ها به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ماسک 1300 تومانی در داروخانه ها عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک 1300 تومانی در داروخانه ها عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید