فجرسپاسی روی نوار ناکامی، فاصله 8 امتیازی با صدر جدول

به گزارش وبلاگ کلشی ها، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که نیم فصل خوبی را در لیگ یک سپری کرد و در صف مدعیان قرار داشت، با شروع نیم فصل دوم نتایج جالب توجهی نگرفت و رفته رفته فاصله اش با صدر جدول افزایش پیدا کرد.

فجرسپاسی روی نوار ناکامی، فاصله 8 امتیازی با صدر جدول

شیرازی ها آخرین بار در هفته هفدهم وقتی سپیدرود را در خانه با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند طعم پیروزی را چشیدند و پس از آن روزهای خوبی را تجربه نکردند تا رفته رفته فاصله شان با صدر جدول افزایش پیدا کند.

فجری ها بعد از پیروزی در هفته هفدهم، در هفته هجدهم در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب آلومینیوم اراک شدند. آنها سپس در هفته نوزدهم مقابل تیم انتهای جدولی شهرداری تبریز تن به شکست یک بر صفر دادند و در هفته بیستم در شیراز مقابل استقلال خوزستان بدون گل مساوی کردند. آنها درهفته بیست و یکم هم از تیم پایین جدولی ملوان با 2 گل شکست خوردند و در هفته بیست ودوم در دربی شیراز تن به تساوی بدون گل دادند.

فجر سپاسی که قرار بود مدعی صعود به لیگ برتر باشد، با امتیازات مهمی که در 5 بازی اخیر از دست داده از صف مدعیان جدا شده و با 35 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و این در حالی است که دو تیم پایین تر از آنها یک بازی از سپاسی کمتر دارند.

فجر سپاسی در هفته بیست و سوم میهمان آرمان گهر سیرجان است. تیمی که با 24 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فجرسپاسی روی نوار ناکامی، فاصله 8 امتیازی با صدر جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فجرسپاسی روی نوار ناکامی، فاصله 8 امتیازی با صدر جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید