عضویت دانش آموزان ورزشکار در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی

به گزارش وبلاگ کلشی ها، تهران (پانا) - به گفته رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور زمینه عضویت دانش آموزان ورزشکار در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی برای بهره مندی از خدمات متنوع این فدراسیون فراهم خواهد آمد.

عضویت دانش آموزان ورزشکار در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، در این وبینار که درمحل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار گردید، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی با تبیین اهداف و برنامه های این فدراسیون در جهت سلامت جسمی و روانی دانش آموزان ورزشکار، احیای انجمن های پزشکی ورزشی مدارس کشور را برای تحقق این هدف لازم و ضروری دانست و گفت: امیدواریم با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی قدم های خوبی در این راستا برداشته گردد.

وی آموزش مربیان ورزشی، مدیران مدارس و دانش آموزان با مباحث پزشکی ورزشی در پیشگیری از اسیب های ورزشی را ضروری دانست و گفت: در کنار فعالیت های آموزشی با عنایت به توجه جدی فدراسیون پزشکی ورزشی، زمینه عضویت دانش آموزان ورزشکار در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور بهره مندی از خدمات متنوع این فدراسیون نیز فراهم خواهد آمد.

وی در انتها جلسه عنوان نمود: در این وبینار مقرر شد تا انتها ماه مبارک رمضان دوره آموزشی تکمیلی روسای انجمن پزشکی ورزشی مدارس کشور جهت افزایش آگاهی و ارتقای دانش در قالب تربیت مدرس با همکاری فدراسیون های پزشکی ورزشی و ورزش دانش آموزی برگزار گردد.

شایان ذکر است در این رویداد، نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به عزم جدی این فدراسیون برای ارائه خدمات تخصصی به آحاد جامعه ورزش، ورزش دانش آموزی را پایه و اساس رشد و توسعه ورزش قهرمانی و همچنین سلامت همگانی جامعه دانست و گفت: در این راستا فدراسیون پزشکی ورزشی با راه اندازی کمیته ورزش دانش آموزی، برنامه های متنوعی برای توسعه سلامت در میان دانش آموزان ورزشکار دارد و این مهم با همکاری فدراسیون ورزش دانش آموزی بجد در حال پیگیری است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزاری این وبینار را فرصت خوبی برای ایجاد هماهنگی میان استان های سراسر کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که کمیته ورزش دانش آموزی فدراسیون بتواند سرمنشا خدمات ارزنده ای باشد.

در این وبینار که سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، رضا سعیدی مشاور عالی رئیس فدراسیون و سعید فرنیا مشاور عالی فدراسیون دانش آموزی نیز حضور داشت، محمد چینیان رئیس انجمن پزشکی ورزشی فدراسیون دانش آموزی گزارشی از برنامه های این انجمن را بیان نمود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "عضویت دانش آموزان ورزشکار در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضویت دانش آموزان ورزشکار در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید