طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات

به گزارش وبلاگ کلشی ها، ایران خودرو برای آن مشتریانی که ماه ها قبل قرار بود ماشینی که پیش خرید نموده بودند را تحویل بگیرند، خودرو جایگزین معرفی نموده است. این شرکت در بخشنامه ای که به طرح تبدیل محصولات ایران خودرو اختصاص دارد، اعلام نموده، پیرو درخواست بعضی از مشتریان ایران خودرو و بروز تأخیر طولانی در تحویل بعضی از خودروها، امکان تبدیل به سایر خودرو ها فراهم شده است.

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی شهریورماه 1401، مطابق جدول پیوست اعلام می گردد؛ ضروری است نمایندگان محترم در مورد اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است. لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به طور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

در صورت احتیاج به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم به وسیله سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

در ضمنً تاکید می گردد به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیر نخواهد بود.

آگهی های انواع مشاغل را در وبلاگ کلشی ها ببینید

***

اخبار استخدام را در بلاگ وبلاگ کلشی ها بخوانید

منبع: بلاگ دیوار

به "طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید