سفر تیم ملی جودو به روسیه در آستانه لغو شدن

به گزارش وبلاگ کلشی ها، فدراسیون جودو از صادر نشدن ویزا برای 2 ملی پوش سرباز برای حضور در رقابت های بین المللی روسیه اطلاع داد.

سفر تیم ملی جودو به روسیه در آستانه لغو شدن

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کلشی ها، علی رغم تعلیق جودوی ایران طی سه و نیم سال گذشته، مسئولان فدراسیون جودوی ایران با رایزنی هایی که انجام داده اند، پیروز شده اند جودوکاران ایران را به مسابقات برون مرزی مختلف اعزام نمایند تا جودوی ایران از میادین بین المللی دور نباشد.

پس از رایزنی های مسئولان فدراسیون جودو با فدراسیون جودوی روسیه، قرار است 18 فروردین ماه امسال تیم ملی مردان ایران راهی مسابقات لیگ قاره ای در روسیه گردد، اما علی رغم پیگیری های صورت گرفته، مجوز خروج 2 تن از ملی پوشان جودو که به عنوان سرباز قهرمان مشغول سپری کردن دوران مقدس سربازی هستند صادر نشده تا اعزام تیم ملی جودو به روسیه در آستانه لغو شدن قرار گیرد.

پیش از این اسفند سال گذشته نیز اعزام تیم ملی جودو به علت عدم صدور مجوز خروج از کشور برای این 2 ورزشکار از سوی نیرو های مسلح لغو شد.

اعزام تیم ملی جودو به لیگ قاره ای مسکو می توانست ملاقات تدارکاتی برای جودوکاران کشورمان پیش از اعزام به بازی های آسیایی هانگژو باشد، اما متاسفانه عدم همکاری از سوی نیرو های مسلح با فدراسیون جودو می تواند تاثیر مخرب در روند آماده سازی تیم ملی داشته باشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سفر تیم ملی جودو به روسیه در آستانه لغو شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر تیم ملی جودو به روسیه در آستانه لغو شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید